poniedziałek, marca 05, 2018

ZAFUL | wybieramy się na plażę, stroje kąpielowe.

Hej!
Witajcie :) Mimo, że u nas pogoda jeszcze jest zimowa, a mamy już marzec, dlatego niejedna z nas niecierpliwie wyczekuje wiosny, pierwszych cieplejszych promyków słońca. Z utęsknieniem wypatrujemy pączków i liści na drzewach. Liczymy, odliczamy miesiące i dni do wakacji, wczasów i wymarzonego wypoczynku :) Planujemy wyjazd w ciepłe kraje, lub nad nasze piękne morze i już powoli rozglądamy się i przeglądamy oferty sklepów w dziale ze strojami kąpielowymi. Dlatego dzisiaj zabiorę Was do tego działu w sklepie Zaful
Poniżej macie linki i tam możecie szukać takich strojów, które Was najbardziej interesują:

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK


1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK
W tym dziale możemy znaleźć nie tylko stroje kąpielowe, ale również inne akcesoria, które możemy zabrać ze sobą na plażę. Jak widzicie w ofercie sklepu są śliczne koce, które możemy rozłożyć na plaży, czy trawie i rozpocząć opalanie, czy biwak. Ja wybrałam tylko trzy propozycje, ale wzorów i kolorów jest dużo więcej i na pewno nie jeden Wam się spodoba :) Znajdziemy również narzutki, sukienki, czy obszerniejsze bluzeczki z delikatnego, prześwitującego materiału, które będziemy mogły zarzucić na ciało, kiedy nie będziemy miały już ochoty korzystać z kąpieli słonecznych. I tutaj jest większy wybór.

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

 Sklep ma do zaoferowania szeroki wybór strojów kąpielowych w kolorze czarnym, ale nie jest to rutyna, ponieważ większość z nich jest pięknie ozdobiona, jest wiele kombinacji kolorystycznych i z przeróżnymi motywami.
Ja wybrałam tylko maleńką część z szerokiej gamy fasonów, wzorów, motywów jakie tutaj znajdziecie.
Znajdziemy tutaj szeroki wybór strojów dwuczęściowych i jednoczęściowych.

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

Jest grono Pań, które natura hojnie obdarzyła większym, obfitszym biustem i nie raz z tego powodu mamy kłopot z doborem odpowiedniego dwuczęściowego stroju. O ile dolna część stroju leży dobrze, natomiast często jest tak że górna już nie koniecznie, przeważnie miski są zdecydowanie za małe. W tym dziale są stroje dla Pań, które właśnie mają większy biust i bez kłopotu mogą coś dla siebie odpowiedniego znaleźć. Przyznam, że ja również będę w nim szukała dla siebie stroju na nadchodzące lato :)

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK
Nie wiem jak Wam, ale mnie bardzo podobają się stroje wykonane szydełkiem. Dodawanie tego elementu w formie przeróżnych, ciekawych wstawek, daje piękny i niepowtarzalny efekt. Stroje są przepiękne, jest wiele takich które są w całości wykonane szydełkiem i może takie Wam się podobają, ale mnie urzekły te z materiałowymi wstawkami, gdzie tylko dodany jest element wydziergany szydełkiem.
Jako ciekawostkę powiem Wam, że kilka lat temu robiłam ręcznie właśnie szydełkiem stringi i wyglądały na prawdę pięknie :)
Mam nadzieję, że moje propozycje Wam się spodobały i skorzystacie z moich podpowiedzi przy wyborze stroju kąpielowego?
Dajcie znać, które najbardziej przypadły Wam do gustu?
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Podobaja mi sie stroje ;). Swoj zamowilam z innej chinskiej strony, ale wiesz jak to z nimi bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są te narzutki i pledy,

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie te stroje bardzo mi się podobają:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stroje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te stroje ale z własnego doświadczenia wiem że lepiej je mierzyć przed zakupem :-) Ten wielokolorowy bardzo mi sie podoba $19.99

    OdpowiedzUsuń
  6. Koronkowe narzutki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne stroje kąpielowe, najbardziej podoba mi się ta ażurowa czarna sukienka na plażę

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne, szczególnie spodobały mi się te czarne z kolorowymi motywami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś całkiem fajne stroje i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten czarny strój z różami super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam stroje kąpielowe od Zaful Lochana :* Właśnie jedenmam szydełowy, tylko tak jakoś duzo odsłania hahahah ! Cudne propozycje :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne stroje kąpielowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te stroje. Najbardziej podobają mi się ten w czarno-białe paski oraz czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się te narzutki na stroje kąpielowe, ach nie mogę się już doczekać lata :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger