poniedziałek, marca 26, 2018

ROSEGAL, Panie Plus Size wyglądają seksownie!

Hej!
Witajcie :) Kolejny raz przychodzę do Was z propozycjami dla Pań o rozmiarze Plus Size, ze sklepu Rosegal.
W rozmiarze Plus możemy nie tylko pięknie wyglądać w cudownych sukienkach, czy bluzeczkach, ale i seksownie za sprawą wyszukanej bielizny, czy krótkich spodenek.
Mam nadzieję, że zgodzicie się ze mną, że te rzeczy które wyszukałam spodobają się większości nie tylko Pań, ale i Panów.


 Przyznacie, że ta bielizna jest piękna i seksowna. Kobiety w rozmiarze Plus ubierając na siebie taką bieliznę będą czuły się pięknie, kobieco, ale przede wszystkim bardzo uwodzicielsko. Kobiety o większych rozmiarach, nie muszą chować się za "pantalonami", mogą cudownie i zmysłowo wyglądać w pięknych, kolorowych gorsetach, haleczkach, czy subtelnym komplecie bielizny. W sklepie znajdziemy wiele wzorów, fasonów i kolorów do wyboru, ja pokazałam Wam tylko część tego, co możemy tam znaleźć, jeśli interesuje Was cała zawartość pięknej bielizny, zapraszam do tego działu →click here
https://www.rosegal.com/plus-size-intimates-397/



Przygotowałam również kilka modeli ładnych spodenek, bo kto powiedział że w spodenkach mogą chodzić tylko szczupłe osoby?
Moim zdaniem wystarczy dobrać ładny krój i odpowiednią długość i można ładnie, elegancko wyglądać. Mnie osobiście bardzo podobają się modele a'la spódniczki, czyli takie jak na pierwszym i drugim zdjęciu są zaprezentowane. Jeśli chcemy postawić na wygodę i komfort możemy wybrać spodenki nr 3.
Myślę, że sama w takich najlepiej bym się czuła, lubię kiedy nic nie krępuje moich ruchów i w których jest mi wygodnie.
Więcej modeli możecie znaleźć tutaj →
see more
https://www.rosegal.com/plus-size-shorts-491/


Legginsy są chyba przez wszystkie Panie bardzo lubiane. Lubimy je za to, że jest nam w nich mega wygodnie, są wszechstronne, możemy je ubierać do codziennych stylizacji, ale i do ćwiczeń na siłownie, czy w plenerze. Zawsze będą dobrze wyglądały i będziemy się w nich świetnie czuły. Wybrałam tylko cztery modele, które są mega pozytywne, kolorowe i świetnie zakręcone. Panie w rozmiarze Plus dodatkowo mogą motywować do większej aktywności fizycznej, jeśli zdecydują się bardziej o siebie zadbać, lub chcą zacząć dietę i zgubić kilka kilogramów. Więcej świetnych legginsów znajdziecie pod tym linkiem →
 more details

 https://www.rosegal.com/plus-size-leggings-489/

 Mam nadzieję, że moje propozycje przypadną Wam do gustu ?
Pozdrawiam :)
 

20 komentarzy:

  1. fajne te propozycje zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają mnóstwo ubrań dla kobiet plus size :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bielizna, ja dziś skorzystałam z promocji i kupiłam dwa staniki w esotiq

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne propozycje. Osoby plus size mają naprawdę bardzo duży wybór ubrań na Rosegal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna bielizna, aż żałuję, że to plus size, bo bym się utopiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniutkie te koszulki nocne :) Mają duży wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi wpadły w oko :) Fajnie, że w każdej "sferze" mają ubrania plus size :)

      Usuń
  7. Ja kolejny raz pochwalę to, że mają dostępne bardzo dużo ubrań w większych rozmiarach. W polskich sklepach jest tego niestety bardzo mało.....

    OdpowiedzUsuń
  8. O ile spodenki nie badzo mi sie podobaja, to noszulki nocne wygladaja super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety należę do Pań w rozmiarze XL

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne propozycje ;) Paniom w wiekszych rozmiarach czesto ciezko jest znalezc cos seksi i kobiecego

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że osoby plus size znajdą w tym sklepie coś dla siebie ;) Niestety nic mi w oko nie wpadło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że również Pani plus Size mogą czuć się sexi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się bielizna jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe te propozycje ubrań;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze, że i chińskie sklepy mają takie opcję :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta bielizna CUDNA!
    Ciesze się, że powoli rośnie świadomość sklepów, że są też większe Panie i też chcą wyglądać dobrze jak i seksownie duzy plus dla sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bielizna plus size jest oblednai sexi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger