piątek, marca 02, 2018

ROSEGAL | pościel, sukienka i spódnica dżinsowa.

Hej!
Witajcie w ten piękny, słoneczny ale bardzo mroźny poranek. U mnie rano temp. -20C :( , odczuwalna zapewne dużo większa. Ponieważ jestem ogromnym zmarzluchem, nie robię sesji w plenerze, choć bardzo bym chciała. Mam nadzieję, że kolejne ubrania które zamówiłam, będę mogła Wam już pokazać na sobie, wiosna i cieplejsze dni muszą w końcu nadejść :) Dzisiaj pokażę czarną pościel, sukienkę i spódnicę mini, ze sklepu Rosegal.
Zapraszam na post.

 
Jest to kolejna pościel i jestem ponownie z niej bardzo zadowolona. Ten wzór wybierała moja córcia, ten jej się najbardziej spodobał :) Pościel ma kolor czarny, od wewnątrz jest biała całość zdobi piękny, jasnofioletowy kwiat. Takie same motywy są na prześcieradle i poszewkach na poduszki. W tych kompletach są dziwne rozmiary poszewek, są bardzo wąsko prostokątne, gdzie u nas raczej normą są prawie kwadraty. Trzeba albo zakupić o takim rozmiarze, albo tak jak ja wciskam te nasze standardowe i jest ok ;)
Ogólnie te komplety są na prawdę dobrej jakości i warto je kupić, dodatkowo mają prześcieradła, co u nas się nie zdarza.
Spódniczkę mini z dżinsu zamówiłam, bo do tej pory nie było takiej w mojej garderobie. Na pewno ją jeszcze zobaczycie jak zelżą te mrozy :)
Sukienka w pepitkę jest moją drugą z takim wzorem, jest piękna i bardzo ładnie leży, też ją jeszcze zobaczycie.
To na teraz tyle, dajcie znać czy coś Wam się spodobało z mojego zamówienia?
Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. Piękna pościel, spódniczka super, na pewno będziesz ślicznie w niej wyglądać, sukienka bardzo stylowa:) Buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak się ma ta pościel po praniu ?
    Nie farbuje, materiał jest sztuczny czy miły w dotyku ?
    Zastanawiam sie nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia, to jest moja druga pościel pierwszą ciemny granat w białe gwiazdki prałam i nic się z nią nie robi, nie farbuje, materiał jest grubszy i bardzo miły w dotyku, polecam.

      Usuń
  3. Pościel jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta pościel, ale niestety żadna nie pasuje ani na moje poduszki, ani na kołdrę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna pościel, muszę sobie jakąś zamówić. Poszewki pewnie w stylu angielskim, nie pozostaje njc innego jak kupić takie prostokątne wypełnienie :) Super spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pościel jest śliczna, muszę sobie w końcu taką zamówić:) super spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta spódniczka mnie urzekła;) Idealna na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta pościel - super się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna pościel, widzę, że Ty tak samo jak ja kochasz pepitkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladna jest ta posciel ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te spódniczki jeansowe są teraz na topie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladna corcia wybrala posciel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna ta pościel, też mnie korci jedna i chyba zamówię

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta jeansówka jest super, ja właśnie się rozglądam za jakąś. Już kilka lat w mojej szafie nie ma żadnej, a kiedyś to był obowiązkowy element ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takiej spodniczki wlasnie szukam na wiosne! Idealna i fajne ma te przetarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódnica spodobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wiele razy chciałam zamówić pościel, ale ja lubie 100% bawełny :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się sukienka, jednak krój niestety nie dla mnie. Natomiast pościel chciałabym mieć! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham wzór pepitki i chcę taką sukienkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaka ładna ta spódniczka jeansowa :) Na wiosnę będzie jak znalazł! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też czekam na wiosnę, nie cierpię mrozów, chętnie zrzuciłabym juz tę grubą kurtkę na rzecz ramonesek... Ale niestety, trzeba czekać, chociaż dzisiaj już pojawiła się we mnie nadzieja ;) Podoba mi się ta pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spódniczka jest piękna!:) pościel również mi się podoba.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ta pościel, lubię takie w zdecydowanych wzorach i kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna pościel a spódnica idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger