czwartek, marca 01, 2018

ZAFUL | moje zamówienie, biała bluzka, dżinsy i maxi sukienka.

Hej!
Witajcie, dzisiaj pokażę Wam moje zamówienie ze sklepu Zaful. Niestety w takie mrozy nie decyduję się na robienie sesji na dworze, ale na pewno jak się zrobi cieplej takie stylizacje w plenerze się pojawią :)
Mam nadzieję, że mój wybór Wam się spodoba :)
 


Powiem Wam, że z wszystkich tych trzech rzeczy jestem mega zadowolona, są piękne, dobrej jakości, pasują rozmiary.
Biała bluzeczka jest z delikatnej tkaniny, dobrze się prasuje. Ma piękne, ozdobione cienką koronką rękawy z falbankami, cudna jest po prostu :)
Dżinsy mają ładne hafty na nogawce, jak tylko zrobi się cieplej na pewno Wam je pokażę jak wyglądają na sylwetce. Jeszcze mi się hafty nie znudziły na ubraniach, a Wam?
Sukienkę zamówiłam z działu nowości, bardzo mi się spodobała, ma piękny, kwiatowy motyw na białym tle. Jak wiecie uwielbiam hiszpanki i tym razem skusiłam się na taki fason sukienki i nie żałuję bo sukienka jest cudna, już nie mogę się doczekać ciepłych dni kiedy będę mogła ją założyć.
Dajcie znać, czy któraś rzecz wpadła Wam w oko?
Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się wczoraj nad tą bluzką, teraz żałuję że jej nie zamówiłam:) piękne rzeczy:*

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie rzeczy są piękne:) dobry wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podoba się ta sukienka i spodnie:)
    Jestem w miarę wysoka, więc jak dla mnie maxi idealna..

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sukienka, jest piękna , bardzo romantyczna, spodnie też wyglądają rewelacyjnie. u mnie dziś -14 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna bluzka, ale sukienka i spodnie również super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie mają super motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka wpadła mi w oko ale w sumie wszystko jest jak najbardziej w Twoim stylu! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te spodnie i bluzka, czekam na stylówkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Tobie, że wszystkie elementy bardzo wpadły mi w oko, zrobiło się już tak wiosennie ;) natomiast osobiście najbardziej podobają mi się jeansy, ponieważ sama właśnie myślę o zakupie czegoś z tego typu haftami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy wybrałaś;) Idealne po prostu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że zamówienie udane, właściwie to każda z tych rzeczy podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie i bluzka bardzo mi się podobają :) Przepiękne rzeczy! Sukienka zresztą też bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biała bluzka skardła moje serce - z chęcią sobie zamówię, jeśli znajdę odpowiedni rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  15. O matulu... Jakie cuda! Spodnie są genialne i koniecznie musze je mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Biała bluzka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie mega fajne! Taki wzor bedzie latem modny

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi hafty również się nie znudziły, więc czekam, aż zobaczę te spodnie na Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie z haftami sa moja wielka miloscia! W mojej szafie jest kilka spraw, ale takiego modelu mi brakuje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z checia chce zobaczyc jak te jeansy leza na Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie też wszystkie rzeczy sie podobają :) Spodnie wygrywają w całym zamówieniu, jestem ciekawa jak się będą na Tobie prezentowały :)

    OdpowiedzUsuń
  22. spodnie sa sliczne Kochana i tak jak Tobie hafty mi się nie znudziły hihihi

    OdpowiedzUsuń
  23. ja kocham hafty tego typu na sukienkach - mam ich już chyba z dziesięć.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger