piątek, maja 25, 2018

BANGGOOD różowa sukieneczka dla dziewczynki.

Hej!
Witajcie Kochani w piątek, początek weekendu :) Ale jakże pięknego i słonecznego :) Uwielbiam taką pogodę, jak dla mnie to może ona taka być cały rok :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać różową sukienkę dla dziewczynki, jaką zamówiłam w sklepie Banggood.
Nie do końca spełniła moje oczekiwania, ale... ;)



Ogólnie sukienka jest ładna, ma piękny jasno różowy kolor idealny dla dziewczynki. Kwiecisty wzór dodaje uroku, a naszyte małe kwiatuszki sprawiają, że sukienka jest wyjątkowo piękna. Natomiast doczepię się troszkę jakości wykonania, sukienka jest nie równo/nie dokładnie uszyta, szczególnie na widocznym miejscu pod szyją, dekolt przez to wygląda nie ładnie. Wiadomo, nitki musiałam pousuwać na całej sukienkce. Ale mimo to, córcia zadowolona z sukienki ;) Podczas sesji miała niezłą zabawę ;)
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. śliczna sukienka, a zdjęcia rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sesja! Piękne zdjęcia :) Dobrze, że jej się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna, skromna, dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle dziewczęca ta sukienka ;) Pięknie wygląda jak księżniczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna dziewczynka, pięknie jej w tej sukieneczce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, wiosenna sukienka jak i całe, świetnie dopasowane zestawienie. Mała cudnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj śliczna jest, nawet jeśli są pewne niedorobki to z daleka tego nie widać :) I najważniejsze że córka zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka i sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygląda ta sukienka! Mała wygląda w niej jak księżniczka! Na pewno wykorzysta ją na nie jedną okazję, zarówno bardziej formalną jak i zabawę taneczną :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że jakościowo nie spełnia Twoich oczekiwań. Na zdjęciach prezentuje się pięknie i nie widać tych niedoskonałości wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka, idealnie w niej wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale na pstrykałaś tych zdjęć! Śliczna sukieneczka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukieneczka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie w tym sklepie z jakością ciuszków słabo. Ale córka wygląda w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. okazuje się że i dla dzieci mają całkiem fajne rzeczy:)

    Buziaki:*
    Zapraszam cię tym razem na stylizacje komunijną:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna ta sukieneczka, o sklepie nawet nie słyszałam.

    Pozdrawiam Alicja z https://www.kostium.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wiedziałam, że zerknięcie do archiwum będzie dobrym rozwiązaniem :D muszę kupić eleganckie sukienki wizytowe dla dziewczynek, ale miałam problem z wyborem, a tu zobaczyłam idealny model i wszystko jasne :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger