sobota, maja 05, 2018

DRESSLILY, przegląd pięknych sukienek w stylu retro.

Hej!
Witajcie :) Pogoda nadal dopisuje, korzystajmy ze spacerów w ten piękny weekend :)
Tak cudna pogoda sprzyja zakładaniu pięknych, ślicznych i mega kobiecych sukienek. Przeglądałam ofertę sklepu Dresslily i chciałam Wam pokazać kilka z nich, które mnie zachwyciły. Sezon na komunie, śluby czy jakiekolwiek inne imprezy okolicznościowe rozpoczęty, często w takich momentach kiedy jesteśmy gdzieś zaproszone, od razu nasuwa się myśl "co ja na siebie założę"? "w co mam się ubrać"? "nie mam sukienki", i w pośpiechu zaczynamy biegać po sklepach.  Może któraś z moich propozycji Wam się spodoba?
Więcej inspiracji znajdziecie w tym dziale >> more.

  Pierwsza, bordowa sukienka zachwyca piękną koronką, ślicznym kolorem i kobiecym fasonem. Idealnie sprawdzi się latem, kiedy wybierzemy się na ważną, rodzinną uroczystość. Wiązanie w pasie, pięknie talię podkreśli.
Sukienka w pięknym błękitnym kolorze również idealnie będzie pasowała do imprez okolicznościowych. Jej delikatny i subtelny kolor zachwyci każdą kobietę.
Czerwona sukienka jest prosta i bardziej uniwersalna, możemy ją założyć również idąc na randkę, lub kolację we dwoje. Na pewno nie jedno męskie oko  spojrzy na nas z zachwytem.

 Kolejne trzy propozycje są mniej oficjalne. 
Pierwsza sukienka jest bardzo letnia, a wzór kwiatów na jasnym tle dodaje jej dziewczęcego uroku. Latem nie musimy stronić od ciemnych ubrań, ta piękna, czarna sukienka 
z ozdobnymi, koronkowymi wstawkami ma ciekawy wzór w łabędzie, ta sukienka pokazuje, że czerń nie musi być nudna, czy smutna.
Sukienka w kwiaty kojarzy mi się z łąką piękną kwiatów, jest po prostu prześliczna, kocham kwiaty na sukienkach i mam nadzieję, że ten motyw nie wyjdzie nigdy z mody.
Podobają Wam się sukienki w stylu retro?
Ja mam jedną i bardzo mi się ona podoba :)

 Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Moim zdaniem koronki są zawsze modne i warto mieć kilka koronkowych sukienek w swojej szafie na różne okazje ;) Niemniej kwiatowe motywy ostatnio podobają mi sie coraz bardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz ;) jak ja lubię koronki!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te koronkowe najbardziej mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz w tej sukience, Twoje pozostałe propozycje też mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze trzy sa piekne. Niebiesja to wogole cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki styl, jednak mam tą pierwzą i przyjchała firanka ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna selekcja, najbardziej podoba mi się czerwona sukienka $25.52 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka :). Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak czułabym się w takich retro fasonach, ale wizualnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe sukienki! Uwielbiam lata 50.te i łączenie ich ze szpilkami :D

    Może Cię zainteresuje mój ostatni wpis na blogu o połączeniu sukienek z tamtych lat z nowoczesną modą - Zapraszam! :D
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie jestem wielką fanką sukienek. Żadna z tych nie jest w moim stylu 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Cala czerwona sukienka z pierwszego zdjecia to cos dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się Kochana bardzo podobają takie sukienki, ale ja za gruba jestem hahah :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta pierwsza bordowa sukienka wpadła mi w oko, bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger