środa, maja 09, 2018

ROSEGAL, moje letnie zamówienie na plażę i nie tylko ;)

Hej!
Jakiś czas temu zrobiłam zamówienie w sklepie Rosegal. Przeglądałam działy ze strojami kąpielowymi, wybrałam dwu częściowy w kolorach tęczy, czy jak kto woli ombre. Ale i nie tylko, do mojego koszyka trafiły również klapki/japonki, czapeczka z daszkiem, skarpetki, kapelusz i temperówka do robienia makaronu z warzyw. Jesteście ciekawi? to zapraszam na dalszą część :)


Zacznę po kolei od stroju kąpielowego, który bardzo mi się spodobał ze względu na kolorystykę. Wszystko jest ok, jedynie znalazłam mały mankament w dolnej części stroju, majteczki prawie nie mają gumki, albo jest przeszyta i nie rozciąga się prawie wcale. Jest to dyskomfort, przy nakładaniu na d.... strzelają i boję się, że jak te szwy pękną to zlecą mi na dół ;) Poza tym jest wszystko ok.
Na kapelusz czaiłam się już od zeszłego roku, ale dopiero teraz się na niego zdecydowałam i wcale nie żałuję, jest śliczny i zapewni mi ochronę przed słońcem. Zobaczycie go jeszcze przy letnich stylizacjach.
Jako sroczka wypatrzyłam bardzo ładną, białą czapeczkę z daszkiem. Urzekło mnie to bogate zdobienie z kamieni, które się mieni tysiącem barw. Motyw kiści winogron bardzo mi się spodobał.
Klapki/japonki są nieodłącznym motywem moich letnich stylizacji, te mi się bardzo spodobały i będą pasowały praktycznie do wszystkiego.
Białe skarpetki/stopki z wizerunkiem buldożka są słodkie :) Szukałam z briardem, ale nie było ;) Ale i tak mi się podobają.
Od jakiegoś czasu rozglądałam się za taką maszynką/temperówką do warzyw i tutaj ją znalazłam, może nie jest najlepszej jakości, ale żeby wypróbować jak będą makarony wychodziły z warzyw, to może być.
Promocje z okazji Dnia Mamy znajdziecie >> tutaj
Dajcie znać, czy coś z mojego zamówienia wpadło Wam w oko?
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. czapka jest czadowa, zrobiła na mnie największe wrażenie, wczoraj kupiłam temperówkę do warzyw, żeby robić spagetti z cukinii, marchewki i pietruszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelusz jest rewelacyjny i ciekawe to urządzenie do warzyw

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zamówienie. W oko wpadła mi najbardziej ta czapka z daszkiem. To zdobienie dodaje jej uroku. A temperówka do warzyw by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zamówienie :) Aż poczułam lato !

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe zamówienie bardzo mi się podoba. Gadżet do kuchni poręczny i przydatny no i zajmuje malo miejsca za co ma ode mnie ogromny plus.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne przygotowanie na letni plażing :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapelusz i klapeczki wygladaja super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam najpierw, że ten kostium to sukienka :D Ale bluzka w takich kolorach do tych klapek rzeczywiście wyglądałaby nieźle (i szorty? ;D)
    Pozdrawiam!
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie skarpetki i bardzo ładne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki śliczny ten strój, szkoda, że dolna część nie ma gumki ale w sumie zawsze można to naprawić u krawcowej:) skarpetki przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękny jest ten strój! Może można cosna wykombinować z ta gumka? ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Te skarpetki cudowne ! Uwielbiam takie, mam kilka podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się marzy kapelusz - może w końcu czas go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Latem noszę praktycznie tylko japonki, bo to najwygodniejsze buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skarpetki wpadły mi w oko, lubię takie odjechane wzory :D Co do temperówki do warzyw to świetny gadżet dzięki niej potrawy z warzywami można podać trochę inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym razem wybrałabym dla siebie tylko skarpetki, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  17. No i takie przygotowanie do lata to ja rozumiem!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger