poniedziałek, maja 07, 2018

Prezent dla męża ze sklepu MYGIFTDNA.

Hej!
Witajcie w ten piękny, majowy, długi weekend :)
Maj jest dla mnie szczególnym miesiącem, ponieważ my Mamy mamy swoje święto, ale także swoje urodziny obchodził mój tatuś i obchodzi mój mąż. Więc jest kilka okazji do świętowania i obdarowywania prezentami. Wybrałam kilka wariantów na prezent urodzinowy dla mojego męża, jakie znalazłam w sklepie MyGiftDna
 

Przeglądając ofertę sklepu, od razu rzucił mi się w oczy ten piękny zestaw, który składa z się z kilku części - portfela, breloczka na klucze i długopisu, wydaje mi się że nadawałby się idealnie na prezent dla każdego mężczyzny. Dodatkowo idealnie pasowałby grawer z literą "K", ponieważ mój mąż ma na imię Krzysztof. Myślę, że jest to piękny upominek nie tylko na urodziny, ale i każdą inną okazję.

Jakiś czas temu mąż wspominał mi o chęci posiadania takiego kubka termicznego, który pozwoliłby mu zabierać jego ukochany napój, czyli gorącą kawę ze sobą. Często musi wyjeżdżać gdzieś dalej, dlatego taki kubek pięknie zapakowany, sprawiłby mu dużą przyjemność. 
 
W tygodniu jesteśmy zapracowani i nie mamy czasu na wspólne śniadania, dlatego w weekend można wstać troszkę później, miłym akcentem byłoby śniadanie do łóżka. Gdyby otrzymał taką tackę z wygrawerowaną dedykacją chętniej robiłby pyszne śniadania i oboje byśmy na tym skorzystali :)
 Osobiście uwielbiam takie personalizowane prezenty. Myślę, że osoby obdarowane takim prezentem z dedykacją docenią bardziej taki prezent, niż "gotowce" z sieciówki kupione "na szybko" bez serca. 
Sklep jest bardzo przejrzysty, ma posegregowane działy i szybciutko znajdziemy taki prezent, który nas szczególnie interesuje i na jaką konkretnie okazję. Ja swoje propozycje znalazłam w dziale "Prezent Dla Męża". 
 Znacie i korzystacie z tego sklepu? Lubicie prezenty personalizowane?"

14 komentarzy:

  1. Ja zamówiłam na 30 urodziny szklankę i portfel - w tygodniu będę o tym pisać. Uwielbiam ten sklep i ich produkty - są wysokiej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała sprawa :) Bardzo lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Portfel to super pomysł na prezent szczególnie dobrej jakości, termokubek używam codziennie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio widziałam fajny zestaw do otwierania alkoholi i takie różne rzeczy z tymać związane w pięknej skrzynce, dla faceta tez super prezent 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Boze Narodzeniem kupilam mezowi portfel sle ze skory naturalnej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Portfel to jeden z lepszych prezentów im tak szybko się one zużywają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moj facet za miesiac ma urodziny na pewno zajrze na ta strone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam taki kubek termiczny, tylko że z kotkiem - bardziej mi się podobał. Świetny, zgrabny i długo trzyma ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są takie prezenty, idealne

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki portfelowy zestaw sprawiłam tacie na Dzień Ojca :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kubek termiczny jest świetnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oferta sklepu jest bardzo szeroka i ciekawa :) Produkty są naprawdę wysokiej jakości i nadają się na prezenty na kazda okazję ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger