poniedziałek, maja 14, 2018

ZAFUL| sukienki, moje zamówienie.

Hej!
Witajcie :) Dzisiaj przychodzę z kolejnymi sukienkami, które zamówiłam w sklepie Zaful. Ten sklep myślę dobrze już znacie i nie trzeba Wam go przedstawiać. Przeglądałam jak zawsze dział z sukienkami i pokażę Wam jakie zamówiłam i czy jestem z nich zadowolona. 
Zapraszam na post :)




 Zacznę od pierwszej zielonej/miętowej sukienki maxi, która jest piękna, taka jakie lubię najbardziej. Uszyta dobrze i z miłego materiału. Bardzo lubię motywy kwiatów na ubraniach, a w szczególności na sukienkach, dlatego mnie nimi zauroczyła. Rękawy mają ciekawy kształt. Jest świetna, polecam :)
Druga sukienka w liście, bardzo mi się podobała na stronie sklepu już od jakiegoś czasu i postanowiłam ją zamówić. Chyba nie do końca doczytałam, że jest to długość midi, a w takich nie do końca dobrze się czuję, ale chciałam Wam ją pokazać jak wygląda na sylwetce. Same musicie ocenić, czy Wam się podoba i czy chcecie ją zamówić.
Ostatnia sukienka jest czarna, zwiewna, na chłodniejszy letni dzień idealna. Taki ciążowy fason nie wiem, czy mi do końca pasuje, chociaż dobrze się w niej czuję, bo jest luźna i nie krępuje ruchów, ale czy do końca korzystnie w niej wyglądam, to nie wiem ;)
Dajcie znać, czy któraś z tych sukienek wpadła Wam w oko?
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Sukienka w liście zdobyła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W drugiej sukience Ci najładniej, szczególnie w połączeniu z kapeluszem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest po prostu przecudowna :-D Wspaniale się prezentujesz :-) pozdrawiam!
    Zoio Moda - Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobała mi się błękitna sukienka :) Sama poluję na coś maxi, ale przy moim wzroście muszę się przemóc żeby nosić tego typu długości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow, zapas sukienek na nowy sezon już masz :-) Pierwsza kreacja to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta druga bardzo mi się podoba, świetny ma print ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i druga sukienka podobają mi się najbardziej, ale we wszystkich ślicznie wyglądasz (28.49; 24.99; 11.99)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza i druga sukienka wygladaja przeslicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne sukienki w których wyglądasz niezwykle kobieco :) Pierwsza to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pierwsza fajna, motyw iście wiosenny super

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej pierwszej, długiej sukience wyglądasz fenomenalnie! Bardzo do Ciebie pasuje! Ja uwielbiam jak ktoś nosi sukienki maxi, a ja nie umiem jakoś się w nich odnaleźć. Mam jedną, kupiłam aby się przekonać ale jakoś nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tej pierwszej wyglądasz jak Pani Wiosna - przecudownie, rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się sukienka nr 2, ta botaniczna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza sukienka mnie również zachwyciła, prezentujesz się w niej cudownie! :)

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne sukienki, idealne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pierwsza maxi cudna sama bym ja ubrała!

    OdpowiedzUsuń
  17. W tej pierwszej sukience wyglądasz jak taka Pani Wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne, najbardziej spodobała mi się ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger