czwartek, maja 17, 2018

ROSEGAL | letnie promocje.

Hej!
Witajcie :) W sklepie Rosegal trwają bardzo fajne, letnie promocje, pod tym hasłem >> promotion first look summer special znajdziecie więcej szczegółów. 
Ja wybrałam tylko kilka propozycji, które mnie osobiście się spodobały.
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK
 Kombinezony obojętne czy są z długimi nogawkami, czy z krótkimi są bardzo chętnie przez nas noszone. Moda na nie nie ustaje, idealnie sprawdzają się niemal w każdej sytuacji, na plaże, na zakupy, czy na pogaduchy z przyjaciółką. Szeroki wybór kolorów i fasonów sprawia, że każda z nas na pewno znajdzie taki, który będzie nam pasował pod każdym względem. Bluzeczki z krótkim rękawem wiosną i latem są nieodłącznym elementem naszej garderoby, chętnie po nie sięgamy czy to do szortów, dżinsów, czy spódnic.
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK
Sukienki mini, midi i maxi dodają kobiecości i dziewczęcego uroku. Mimo, że jedni je kochają a inni nie, powinnyśmy je nosić, tym bardziej kiedy odsłaniają troszkę ciałka ;) Jeśli nie lubisz nosić sukienek, może ich piękne fasony przekonają cię do tego by spróbować? :) Kiedyś nie wyobrażałam sobie zakładania sukienek, teraz nie wyobrażam sobie wiosny i lata bez nich :) 
Pozdrawiam:)

17 komentarzy:

  1. fajne koszulki, szczególnie ta z rzęsami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko bym przygarnęła, a przede wszystkim numer 1 :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kwieciste wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna sukienka jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem nic dla mnie. Z promocji tez nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezony mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne bluzeczki ;-) najbardziej podoba mi się druga w pierwszym rzędzie od lewej ;-)
    Zoio Moda - Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna zwłaszcza ta ostatnia sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne sukienki! :)

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy kombinezon bardzo mi się podoba, ma mega ładny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. biała sukienka super, klik :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne rzeczy, szczególnie pierwszy (18.49) i drugi (20.41) kombinezon:)
    poklikane wszystko:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger