wtorek, maja 15, 2018

The best dresses from Rosegal.

Hej!
Witajcie Kochani :) Jak wiecie sukienki darzę ogromną miłością, co rusz wyszukuję piękne i ciekawe wzory i fasony, które mnie urzekają. Tym razem chcę Wam pokazać kilka pięknych sukienek, które możecie znaleźć w sklepie Rosegal. Wybór jest przeogromny, można się zatracić w wyborze.
Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)
 
 Pierwsza sukienka zaciekawiła mnie pięknymi rękawami i bardzo ciekawymi, folklorystycznymi wzorami, odkrytymi ramionami, całość na biuście przytrzymuje ściągacz z gumek. Jest piękna. Każdy kto lubi mini będzie nią oczarowany.
Druga sukienka zachwyca bielą i pięknymi kwiatami. Sukienka mimo, że jest maxi, jest bez rękawów na lato idealna. Bardzo mi się podoba. Trzecia sukienka jest mini, tutaj również przewija się motyw kwiatów na czarnym tle z wycięciami na rękawach, które dodają uroku.

Sukienki maxi są moimi ulubionymi, bardzo dobrze w nich się czuję, dlatego ta długość najczęściej pojawia się w moich propozycjach. Beżowa sukienka ma piękny dekolt, wiązanie w pasie nada proporcji sylwetce. Rozszerzane, modne w tym sezonie rękawy dodają jej uroku. Czarna natomiast kusi głębokim wycięciem i odsłania nogę. Piękna, kolorowa, haftowana góra uroczo komponuje się z całością. Ostatnia, biała sukienka z głębokim dekoltem, bez rękawów i wysokim rozcięciem idealnie sprawdzi się podczas upałów. Delikatny motyw kwiatów dodaje jej subtelnej delikatności.
Wszystkie te propozycje są piękne i chętnie widziałabym je w swojej szafie.

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładne - mój ulubieniec to 6, ostatnia sukienka biała :) Tylko jak jest u nich z jakością, nie jestem pewna czy zamawiać od ich...
    Pozdrawiam! http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne sukienki, ja uwielbiam maxi i mogę w takich chodzić całe lato

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia sukienka jest piękna ☺ ogólnie na lato uwielbiam sukienki, wygodne i chłodne ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne sukienki. :) Ostatnio bardzo polubiłam te maxi.

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne sukiebki. Ale dlugich nie noszę. Mimo to inne wpadly mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzy ostatnie sukienki są niesamowite <3
    Już sobie wyobraziłam, jakbym chodziła w nich brzegiem morza i tak romantycznie by mi rozwiewały <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Długa biała sukienka kwiaty zdecydowanie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 najbardziej trafia w mój gust, podoba mi się rozcięcie : ) Marzy mi się maxi sukienka jak już pisałam nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarna na dole (środkowa) skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta czarna maxi podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ostatnia:)


    Buziaki:*
    Zapraszam kochana na nowy post ze stylizacją:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie super maxi to hit na lato!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnia sukienka jest mega! Jak nie lubię takich długich, tak tą bym nosiła! Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta trzecia sukienka z rozcięciami na ramionach jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger