wtorek, maja 22, 2018

TRYCHOXIN miesięczna kuracja przeciw wypadaniu włosów w ampułkach + szampon.

Hej!
Witajcie :) Nie od dziś wiadomo, że włosy są ozdobą każdej kobiety. Każda z nas marzy o pięknych, grubych, gęstych i pięknie lśniących włosach, jednak nie dla wszystkich natura jest tak łaskawa i wiele z nas boryka się z nadmiernym wypadaniem i ogólnie złym stanem swoich włosów. Ratujemy się na wszystkie sposoby, stosujemy wcierki, różne suplementy, które mają nam pomóc utrzymać włosy w dobrej kondycji. Osobiście bardzo lubię stosować wcierki, dlatego te ampułki, które dzisiaj Wam przedstawię, były dla mnie idealnym rozwiązaniem.


 Ampułki przeciw wypadaniu włosów Tychoxin: Zapobiegają wypadaniu włosów dzięki najwyższej jakości substancjom aktywnym, zestawionym w innowacyjny sposób, oraz widocznie poprawiają ich wygląd. Włosy stają się grubsze, silniejsze i błyszczące.
 Dla optymalnych efektów potrzebne jest kompleksowe rozwiązanie, odpowiadające na każdy element problemu utraty włosów. Dlatego Trychoxin ampułki przeciw wypadaniu włosów oparte są o trójfazową zasadę działania:
* zapobieganie wypadaniu włosów,
  * wspomaganie odrostu włosów,
  * utrwalenie efektu odrostu poprzez wzmocnienie włosów.

 Opakowanie zawiera 12 ampułek, jedna ampułka jest na dwie aplikacje, dziennie stosujemy pół ampułki. Musimy pamiętać o tym, że stosujemy 6 dni i robimy jeden dzień przerwy. Na opakowaniu mamy to wyraźnie pokazane. Połową  zawartości ampułki spryskujemy skórę głowy, rozgarniając włosy w miejscu aplikacji. Jest to świetne i wygodne rozwiązanie, nie musimy łamać szklanej ampułki, tylko naciskamy atomizer, spryskujemy i wykonujemy masaż skóry głowy. Ampułki do złudzenia przypominają wyglądem miniaturki/próbki perfum. Spodziewałam się jakiegoś aptecznego, ziołowego zapachu, jednak nic bardziej mylnego, płyn w ampułkach delikatnie pachnie, dlatego stosowanie ich jest czystą przyjemnością. Być może u wrażliwych skalpów może nastąpić delikatne pieczenie, czy mrowienie, ale u mnie nic takiego nie wystąpiło. Przejdźmy zatem do samego działania. Po miesiącu stosowania zauważyłam wyraźny spadek i zahamowanie wypadania włosów. Na zakolach pojawiło się dużo najpierw meszku, a później wyrosły antenki baby hair :) Po rozjaśnianiu spodziewałam się słabszej kondycji moich włosów, że będą w nadmiarze wypadały, jednak dzięki tym ampułkom zostało to w znacznym stopniu zahamowane i zminimalizowane. Dodatkowym plusem było to, że preparat zupełnie nie obciąża włosów. Jestem z ich używania bardzo zadowolona, mogę śmiało Wam je polecić. Więcej informacji na temat ampułek znajdziecie tutaj >> klik.

 Szampon przeciw wypadaniu włosów:
Działanie szamponu oparte jest na zastosowaniu:
*Kwasu oleanolowego - zapobiegający nadmiernemu wypadaniu włosów.
*Apigeniny - zwiększającej mikrokrążenie w skórze głowy, co umożliwia lepsze przenikanie substancji aktywnych.
*Peptide biotynylo - GHK - wzmacnia włosy poprzez lepsze "ukorzenienie" włosów na skórze głowy.
*Arganiny - odżywia włosy, zapewniając prawidłowy wzrost włosa.
Doskonale oczyszcza włosy i skórę głowy. Wyeliminowanie ze składu Parabenów, Silikonów, SLS, SLES umożliwia delikatną pielęgnację, zapobiega zaklejaniu i obciążaniu włosa i skóry głowy, oraz podrażnieniom. 
Szampon najlepsze rezultaty daje podczas stosowania łącznie z Ampułkami przeciw wypadaniu włosów Trychoxin. Zalecamy też stosowanie szamponu po zakończeniu kuracji Ampłukami, dla utrwalenia rezultatu. Regularnie stosowany zapobiega przerzedzaniu się włosów i powstawaniu zakoli.

 Szampon mamy w wąskiej, wysokiej, białej, plastikowej butelce z pompką. Na opakowaniu widnieje etykietka z wszelkimi, potrzebnymi informacjami na temat tego szamponu. Sam kosmetyk jest przeźroczysty, o delikatnym, jakby kwiatowym zapachu. Przy myciu włosy są niesamowicie mięciutkie, jakby aksamitne. Bardzo przyjemne uczucie. Włosy są dobrze oczyszczone, odbite u nasady. Szampon nie powoduje przyklapu, ani przetłuszczania włosów. Dobrze się po myciu układają. Jedynym mankamentem jest tutaj pompka, która jest nie wygodna w użyciu, jest zdecydowanie za mała i ciężko mokrymi palcami naciskać pompkę. Oprócz tego szampon jest jak najbardziej ok :)
Polecam Wam te dwa produkty. 
Znacie te ampułki i szampon, stosowałyście?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Ja ten zestaw zaczęłam testować na początku kwietnia i przymierzam się do napisania recenzji . moje włosy bardziej się łamią niż wypadają ale z efektów kuracji jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. szampon chętnie bym wypróbowała, nie znam tej marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie kończę tę kurację i jestem pod wielkim wrażeniem. Włosów wypadało mi dziennie stanowczo za dużo - obecnie nie wypada mniej niż kilkanaście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Osoba z mojego otoczenia zawsze narzeka na wypadanie włosów. Muszę jej wspomnieć na temat tej kuracji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie stosowałam, ale będę miała na uwadze, ponieważ moja mama ostatnio narzeka na wypadające włosy, może kupię jej coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam że dziewczyny go testują ciekawa jestem efektów:)


    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na pastelowy look na moim blogu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, ze taka kompleksowa kuracja może dać fajne efekty. Na pewno lepsze, niż przy samym szamponie, który zostaje chwilę na skórze głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęscie nie mam problemu z wypadaniem włosów. Nawet po dwóch ciążach na głowie mam ich tyle, że śmiało można z nich zrobić dwie peruki a dla mnie jeszcze dużo zostanie. Tak mówią moi fryzjerzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te ampułki to dla mnie nowość. Czasem mam takie momenty, że włosy mocno mi wypadają. Na przykład po ziemie. Będę o nich pamiętać i chętnie przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesli ktos ma problem z wypadajacymi wlosami to na przyda mu sie taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam wcześniej tej kuracji. Moje włosy ostatnio rosną jak szalone i o dziwo nie wypadają, więc nie mogę narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. coś chyba dla mojej drugie połówki bo młody chłop a problemy już powoli ma z brakiem włosów na głowe ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą marką, ale efekty mi się podobają :) sama ostatnio bardziej dbam o włosy i wzmacniam je jak tylko mogę ;) To więc duet dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli produkt daje takie fajne efekty, to ja bym tę pompkę jakoś zdzierżyła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa jak ta kuracja sprawdziłaby się w przypadku moich włosów. Po ciąży jeszcze sporo mi ich wypada, więc może udałoby się w końcu zaradzić temu problemowi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger