czwartek, maja 17, 2018

ZAFUL | letnie inspiracje.

Hej!
Witajcie  Kochani :) Na dzisiaj wraz ze sklepem Zaful, przygotowałam dla Was letnie propozycje. Myślę, że część z nich na pewno Wam się przyda.
Zapraszam na post :)


1. KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK
 Kapelusze wiodą prym w tym sezonie, latem jest to totalny niezbędnik, nie tylko jako ozdoba na naszej głowie, ale również pełnią rolę ochronną przed promieniami słońca.
Mnie osobiście te fasony bardzo się podobają, duże ronda będą osłaniały naszą twarz i oczy, nie będzie konieczne noszenie okularów.
Wybrałam te dwie małe torebeczki, które będą fajnie pasowały do letnich sukienek, czy szortów. Pomieszczą najpotrzebniejsze rzeczy i nie obciążą naszych ramion.
 
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK
Luz i wygoda w upalne dni, to podstawa. W piękne słoneczne dni stawiamy na cienkie materiały i kuse topy, lub ubrania które odsłonią jak najwięcej ciała, żeby nam było jak najchłodniej. Mnie osobiście te propozycje wpadły w oko.
 
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK
Wybierając się na plażę, nad wodę, czy na łąkę nie może nam zabraknąć kocyka, na którym będziemy się opalać, lub po prostu odpoczywać, czy biwakować. Wybór ich jest bardzo duży, więc spokojnie znajdziecie odpowiadający Wam wzór i kolor.
Zapraszam również na blog Zaful >> tutaj.
Dajcie znać, czy te letnie propozycje, które pokazałam trafiły w Wasze gusta?
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Kapelusze tutaj sa ekstra ;-)
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie słomkowe kapelusze! I jeszcze mega podobają mi się te kombinezony, a właściwie dwuczęściowe stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaful is one of my favorite brand.It always has amazing collection.
    Have a nice day.
    My New Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te dwuczęściowe kostiumy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. kocyki są urocze, muszę cobie zamówić coś w tym stylu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger