środa, maja 09, 2018

FASHIONMIA | piękne, letnie sukienki.

Hej!
Witajcie :) Kwiecień i maj rozpieszcza nas iście letnią pogodą, z czego ja się niezmiernie cieszę, uwielbiam gdy jest ciepło, a słońce otula ciepłymi promieniami. Wtedy z ogromną chęcią sięgam po moje ulubione sukienki. Tym razem zabiorę Was do sklepu FashionMia i pokażę tylko maleńką część sukienek, które możecie tam znaleźć. Zachęcam Was gorąco do przejrzenia całej oferty, bo wybór przepięknych sukienek jest mega ogromny.
 Te krótkie sukienki >> skater dresses wybrałam z myślą o lecie, wakacjach, plaży, w których będziemy się dobrze i komfortowo czuły. Biała sukienka zachwyca lekkością, hiszpańskim stylem, pięknym dekoltem i ozdobnymi, koronkowymi wykończeniami. W czerwonej sukience spodobały mi się rozszerzane rękawy i ten piękny, dziewczęcy kolorek. Druga biała sukienka jest idealna na upały, na plażę. Będziemy się w niej super wygodnie czuły. Ostatnia mini jest w dżinsowym kolorze, kto kocha dżins będzie nią zachwycony.
Kolejne sukienki>> maxi dresses są długie, takie jak lubię, uwielbiam nosić sukienki właśnie o takiej długości.
Pierwsza sukienka zachwyciła mnie barwą kolorów wąskich pasków i ozdobnymi kieszeniami. Sukienka w kwiaty skradła moje serce właśnie kwiatami i zwiewnością materiału. Żółta sukienka z hiszpańskim dekoltem jest piękna i nie trzeba tu nic więcej mówić. Biało czarna sukienka z dekoltem i wiązaniem w pasie podkreśli talię, nada pięknej proporcji, a rozcięcie zachwyci męskie spojrzenia.
Dajcie znać, czy Wam się podobają te sukienki?

18 komentarzy:

  1. Świetne propozycje, kilka sukienek chętnie widziałabym w swojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienki maxi są cudowne, najchętniej wszystkie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta długa żółta jest piękna ;) U mnie jest ten problem, że ja się nie czuję dobrze w takich sukienkach maxi :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Do nich na pewno podpasuje idealnie szpilki :D Bardzo piękna jeansowa :D
    Zapraszam do siebie!
    Zoio Moda - Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta maxi pasiasta sukienka :) Na lato idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. żółta mnie zauroczyła - uwielbiam ten kolor i świetnie się w nim czuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka sukienke maxi bym widziala w swojej garderobiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą pierwszą mam, ale z innego sklepu <3
    Bardzo podobają mi się wszystkie maxi <3

    15,31, 28,75, 11,47, 27,61, 21,99
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są te sukienki. Najbardziej w moim stylu jest ta pierwsza. Jestem bardzo ciekawa jak prezentuje się na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne sukieneczki! Zwlaszcza te dlugie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne sukienki! Ta biała niesamowicie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne, ale szczerze mówiąc nie widzę siebie w żadnej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się marzą sukienki maxi w kwiaty, bardzo rzadko kupuję długie suknie, więc czas najwyższy to zmienić :) Zwlaszcza, że pogoda nas rozpieszcza

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam bardzo podobną sukienkę do pierwszej - idealnie nosi mi się zarówno latem, jak i wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam sukienki maxi w kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger