środa, maja 23, 2018

HELFY, olejek rycynowy, puder i ściereczka muślinowa Mohani.

Hej!
Witajcie :) Jakiś czas temu dotarły do mnie kosmetyki ze sklepu internetowego Helfy.pl Otrzymałam produkty firmy Mohani, której wcześniej nie znałam, dlatego tym bardziej byłam jej ciekawa i tych produktów :)


Lekki, hipoalergiczny puder na bazie certyfikowanej mączki ryżowej. Doskonale matuje cerę nadając jej jedwabistą gładkość i miękkość. Idealnie wykańcza makijaż dzienny, jak i wieczorowy, przedłużając jego trwałość do kilkunastu godzin. Delikatny i transparentny. Dobrze stapia się z makijażem, nie tworząc przy tym efektu maski. Nie zatyka porów.
  
Puder znajduje się w typowym jak na puder pojemniczku, w środku znajduje się sitko, przez które dozujemy odpowiednią ilość pudru. Sam puder jest biały, miałki, aksamitny. Jest bardzo delikatny, po użyciu staje się nie widoczny na twarzy, idealnie stapia się z makijażem. Jeśli chodzi o zapach, to możemy się domyślić, że jest bezzapachowy. Idealny do wykończenia naszego makijażu.


Wyjątkową właściwością oleju rycynowego jest biozgodność z ludzkim sebum. Intensywnie nawilża i uelastycznia przesuszoną skórę. Reguluje poziom wydzielania sebum, pomaga przy problemie nadmiernego przetłuszczania się cery, zaskórników oraz nawracających wyprysków. Jest istotnym elementem metody olejowego oczyszczania skóry.
  
Oleju rycynowego nie muszę Wam przedstawiać, nie od dziś każda z nas zna jego cudowne i wszechstronne właściwości i zapewne jest w każdej kosmetyczce :) Znajduje się w ciemnej, szklanej buteleczce, z pipetką. Natomiast co go wyróżnia, to zdecydowanie piękna etykietka. Olejek pachnie typowo, czyli jak olej rycynowy. Jeśli mamy suchą skórę powinnyśmy wdrożyć go do swojej codziennej pielęgnacji, idealnie sprawdzi się przy przesuszonych i zniszczonych dłoniach/stopach. Pomoże również, gdy mamy łamliwe paznokcie, staną się mocne, twarde i błyszczące. Zapewne każda z nas próbowała wcierać go w rzęsy lub brwi z pozytywnym skutkiem. Włosomaniaczki kochają go za to, że wspaniale działa na włosy, sprawia że włosy szybciej rosną, stają się błyszczące, hamują rozdwajanie się końcówek. I jak go tu nie kochać? :)

Ściereczka muślinowa służy do  usuwania zanieczyszczeń skóry. Możemy usuwać nią również makijaż metodą OCM, czyli oczyszczać za pomocą olejów. Uwierzcie mi, że skóra kiedy myję nią twarz jest mega czysta, aż czuć jej czystość. Polecam, jest świetna. 
Znacie któryś z tych produktów?
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:


  1. Czy ta ściereczka działa jak glov? Jeśli tak to muszę ją mieć. Ja również wcześniej nawet nie słyszałam o marce Mohani

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek rycynowy stosowałam wieki temu ,na rzęsy i faktycznie bardzo mi to pomogło. Zainteresowałaś mnie bardzo tą ściereczką :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie uzywalam olejku rycynowego a puder chetnie bym przetestowala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem najbardziej zaciekawiła mnie ściereczka ;) Szukam właśnie takiej ;) chętnie ją kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Puder chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous post, simply amazing :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kosmetyki. Olej rycynowy fakt znany i lubiany

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie znam tych produktów ;) Mimo tego, że przetestowałam już wiele olejów, to rycynowego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie zaciekawiła ta ściereczka, pierwszy raz o niej słyszę. Olej rycynowy supersuper wpływa na porost włosów ale także i brwi i rzęs, uwielbiam takie uniwersalne cuda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Olej rycynowy uzywalam doocm. scierevzka jest w moim odczuciu niehigieniczna, nawet po dokladnym wypranii moga byc w Niej rozne bakterie

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam markę ale samych produktów nie, chociaż przyznam że mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zaciekawiła bardzo ta ściereczka, to jest produkt którego nigdy nie miałam a jego pozytywne działanie bardzo mnie zacheca do spróbowania ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek rycynowy dobrze znam i uwielbiam, ale ta ściereczka to dla mnie nowość. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta ściereczka, muszę wypróbować:) co do olejku rycynowego to uwielbiam go stosować na rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś używałam olejku rycynowego, ale mocno mnie zapychał ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią wypróbowałabym ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rycynowy kiedyś używałam do brwi i rzęs ;-)
    Zoio Moda - Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Długo nie miałam przekonania do pudrów ryżowych. Wydawało mi się, że będą bielić. Aż w końcu spróbowałam i okazało się, że to świetny produkt. Już kupiłam kolejne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za pudrami ryżowymi, ale ten ma takie kuszące opakowanie, że aż chciałabym go wypróbować. Co do ściereczki to muszę sobie taką kupić skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Olejek rycynowy warto mieć. Na swojego czasu używałam go na rzęsy czy na brwi :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger