sobota, maja 12, 2018

SENELLE, miłość od pierwszego użycia :)

Hej!
Witajcie Kochani :) Otrzymałam piękną przesyłkę od Senelle, w której znalazły się trzy wspaniałe kosmetyki, dwa z nich pochodzą z najnowszej linii Inspired by Spring. Ta seria powstała by oczyścić naszą skórę, zregenerować ją i wygładzić. Czy to się udało? Zaraz sprawdzimy :)


 Siła naturalnego wygładzenia.
Intensywna regeneracja, poprawa elastyczności skóry.
Krem zawiera znakomite oleje bazowe wyróżniające serię inspired by Spring: olej abisyński, z kiełków pszenicy oraz z nasion chia. Uzupełniony o innowacyjne składniki Oleoactif® Diam oraz Oleoactif® Pomegranate, krem widocznie wygładza i uelastycznia skórę, która staje się aksamitna i miękka. Daje odczucie długotrwałego nawilżenia i odżywienia skóry.

Krem ma szklane, zielone opakowanie z pompką. Dokładnie widać ubytek, dzięki czemu jesteśmy świadomi kiedy nastąpi koniec. Szata graficzna jest delikatna, pozytywna, bardzo przyjemna dla oka. Sam krem jest białego koloru, o zwartej konsystencji, ale bardzo aksamitnej i delikatnej, który idealnie rozprowadza się po twarzy. Daje od razu uczucie wspaniałego nawilżenia i wygładzenia. Sam zapach być może nie powala na kolana, ale nie o zapach chodzi a o działanie, które oceniam bardzo dobrze. Krem świetnie się u mnie spisuje, z ogromną chęcią sięgam po niego każdego dnia. Idealnie nadaje się pod makijaż, bez obaw możemy go stosować zaraz przed nakładaniem makijażu. Polecam, jest super :)

 Żel saponinowy przygotuje Twoją skórę do porannego rytuału pielęgnacji.
Idealnie współgra z olejkiem hydrofilnym do demakijażu twarzy.
Dzięki obecności destylatu z róży damasceńskiej, ekstraktu z chmielu i brzoskwini ma właściwości tonizujące i oczyszczające. Reguluje wydzielanie sebum, optymalnie nawilża i pomaga utrzymać naturalną warstwę ochronną skóry.
Jest wydajny, a jego niewielka ilość dokładnie oczyści Twoją cerę.

Żel mamy w mlecznym, plastikowym opakowaniu z pompką. I tutaj również widzimy ile kosmetyku zużyliśmy i kiedy jest czas na nowy zakup. Ja używam go zawsze po demakijażu. Bardzo fajnie odświeża i usuwa resztki makijażu, których nie zmył płyn micelarny. Pachnie delikatnie, jak dla mnie jest to bardzo przyjemny żel, który dba o nawilżenie mojej cery. Bardzo się polubiliśmy.

 Moc wzmocnienia.
Balsam dba żeby Twoja skóra była cudownie wygładzona i elastyczna.
Serię inspired by Winter charakteryzują:
  • olej z nasion żurawiny, pełen kwasów omega-3 i omega-6 co ułatwia wnikanie i wykorzystanie niezbędnych kwasów tłuszczowych przez skórę,
  • olej z owoców rokitnika niezwykle bogaty w witaminy, składniki mineralne i polifenole,
  • olej z awokado zawierający jednonienasycone kwasy tłuszczowe oraz witaminy: A, B, D, E, H, K, PP oraz skwalen
Uzupełniony o Oléoactif® Pomegranate 0,5%, który wzmacnia barierę hydrolipidową skóry, nawilża i chroni przed stresem antyoksydacyjnym, masło shea, naturalny skwalan roślinny nadaje skórze miękkość i elastyczność. Wzbudzi Twój zachwyt intensywnym działaniem, swoją lekką konsystencją i doskonałym wchłanianiem.

W stojącej, miękkiej tubce mamy 200ml ujędrniającego balsamu do ciała, który zachwyci nas pięknym, słodkim zapachem. Kolor jest przyjemny, budyniowy. Konsystencja jest lekka, wspaniale się rozsmarowuje, szybko wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy na ciele. Zapach dłuższy czas się utrzymuje na ciele i otula nas cudowną, rozkoszną słodyczą. Ciało jest niezwykle miło nawilżone, aksamitne w dotyku, aż chce się je głaskać. Wiadomo, że ujędrnienia za dużo nie zauważyłam, ale jest to bardzo fajny i przyjemny balsam, po który z chęcią się sięga :)
Jestem z każdego z tych produktów bardzo zadowolona i mogę śmiało Wam je polecić :)
Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Mam wielką ochotę na ten żel do mycia twarzy - wszystkie mnie ostatnio wysuszają. Te kosmetyki podobają mi się nawet już i graficznie - może pomogłyby mi z tym problemem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci zazdroszczę, ja od dawna przyglądam się tej marce, kosmetyki wydają się być świetne ;) Podoba mi sie bardzo filozofia tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się szata graficzna tych kosmetyków. Po przeczytaniu Twojej recenzji czuję się skuszona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam kilka kosmetyków tek marki i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej zainteresował mnie ten balsam, sama nie używałam jeszcze żadnej serii kosmetyków Senelle

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel do twarzy i krem myślę, że przypadły by mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sie wydaje, ze nie sa to kosmetyki dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z kosmetykami tej firmy ale krem do twarzy mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam nawet z widzenia tych produktów, ja ostatnie ciągle testuje coś nowego i spodobało mi się, poznałam wiele ciekawych nowości 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu wypróbować kosmetyki tej marki. Miałam to zrobić już dawno temu, więc dzięki, że mi o nich przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo polubiłam się z tymi kosmetykami. Szczególną furorę zrobił u mnie peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna się nimi zachwycam na odległość. Muszę w końcu się skusić na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie szukam jakiegoś żelu do mycia twarzy, może skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten krem wygładzający zapowiada sie całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger