niedziela, maja 13, 2018

ZAFUL| sukienki i bluzka, które zamówiłam.

Hej!
Witajcie  w ten piękny i słoneczny weekend :) Pokażę Wam dzisiaj, co ostatnio zamówiłam w sklepie Zaful. Jestem ciekawa, czy coś Wam się spodoba z tego zamówienia.
Zatem zapraszam na post :)



 Zacznę od czerwonej sukienki mini, która jest piękna, ale według rozmiarów na stronie sklepu powinna być dobra, a okazała się za ciasna od biustu do pasa i nie chciałam Wam się w przyciasnej sukience pokazywać ;)
Biała bluzeczka ma piękne rękawy z elementami haftowanych róż, pięknie ta hiszpanka wygląda.
Miętowa sukienka jest bardzo ładna, z przyjemnego, elastycznego materiału. Mimo, że mi się bardzo podoba, znalazłam niedokładne szycie, czyli dosyć dużą dziurę. Będę musiała ją zaszyć.
Kolczyki w kolorze szampańskiego złota są świetne, bardzo mi się podobają. To, że miałam je na uszach sprawiło że zapomniałam zrobić im zdjęcia, ale wyglądają identycznie jak na zdjęciu, które zapożyczyłam ze strony sklepu.
Dajcie znać, czy coś z mojego zamówienia Wam się spodobała?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Szkoda że ta czerwona sukienka jest za ciasna, bo idealnie pasuje na obecne upały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta biała bluzka jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka z różami na rękawach bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta jasna bluzeczka z różami, będzie idealna na lato ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. ta czerwona sukienka jest prześliczna, szkoda, że za małą i taka krótka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzka jest cudowna! Jestem nią zachwycona. *.* Szkoda, że sukienka okazała się za ciasna, bo również jest świetna. :)
    Oczywiście obserwuję kochana! :*

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miętowa sukienka wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ta czerwona sukienka jest nieco przyciasna, bo wygląda super. A hiszpanka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj szkoda, bo śliczna ta czerwona sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że ta sukienka jest za ciasna, bo jest piękna, na pewno ślicznie byś w niej wyglądała:)
    klik: 20.99; 11.27; 2.77

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda tej przyciasnej sukienki, bo wygląda naprawdę fajnie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. O Boże jakie piękne! Sama wszystkie bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko, jaka ta bluzka jest cudowna. I te rękawy! Chcę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta czerwona sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka wpadła mi w oko taka dziewczęca mocno ( mam na myśli pierwszą)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger