wtorek, lipca 03, 2018

Bielizna nocna ze sklepu Zaful.

Hej!
Ostatnio uzupełniam braki w bieliźnie ;) Brakowało mi letnich piżamek, koszulek do spania kiedy jest gorąco, dlatego poszukałam takich w sklepie Zaful.
Znalazłam fajną piżamkę w kotki, haleczkę/koszulkę na ramiączkach, body i czarny, bawełniany biustonosz.


Biustonosz jest czarny, miękki i bawełniany. Należy do tych wygodnych, który jak się założy, to tak jakby się miało drugą skórę ;) Może nie jest za piękny, ale mi czasami bardziej zależy na wygodzie.

Czarne body ma bardzo ładny koronkowy wzór. Dobrze, że u dołu jest zapinane, bo czasami bywają bez tego zapięcia. Podoba mi się bardzo wykończenie z delikatnej, elastycznej koronki.

Śliczna, biało czarna, satynowa koszulka nocna urzekła mnie bardzo ładnym motywem w kwiaty. Wykończona jest delikatną koronką. Na łączeniu piersi i u dołu, umieszczona jest kokieteryjna kokardka.

Co tu dużo mówić, szara piżamka w kotki jest niesamowicie urocza. Spodobała się nie tylko mnie, ale i mojej córci która chciała mieć taką samą. Różowa kokardka zdobi przód spodenek. Spodenki mają również kieszonki. Z całego zamówienia ta właśnie piżamka jest moim ulubieńcem :)
Mam dla Was również kod rabatowy "ZFTina", który możecie używać robiąc zakupy:
 Use code " ZFTina " for all order with over 25USD save 3USD
Use code" ZFTina"  for all order with over 50USD save 6USD
Use code" ZFTina"  for all order with over 100USD save 12USD

Dajcie znać, czy coś z mojego zamówienia Wam się podoba?
Kupujecie bieliznę nocną w sklepie Zaful?
Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Świetne zamówienie, piżamka w kotki świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fatałaszki :-) Koszulka nocna to mój faworyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie kotki, uwielbiam takie wzory! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra zamówienie, czarne body jest MEGA! Bardzo podoba mi się też piżamka z kotkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta piżamka w kotki, to dla mnie sztos! Ogólnie całe zamówienie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Everything looks amazing!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Tobie, że wszystkie te rzeczy są bardzo ładne. Jednak ja na noc sama wybrałabym najchętniej komplet w kotki. Wygląda na niesamowicie wygodną i fajną do spania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą piżamę w kotki i lubię w niej spać - jest bardzo wygodna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamawiam tę piżamkę do koleżanki kociary na urodziny:D Mega<3

    OdpowiedzUsuń
  10. body bardzo fajnie wygląda ale mój wzrost pewnie dla nich jest za duży ;/ 170 i wszystko krótkie ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, ze po raz kolejny udana

    OdpowiedzUsuń
  12. Body dla mnie wygrało, bardzo lubię taką bieliznę, zwłaszcza w czarnym kolorze :)Dobrze że ma zapięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zamawiam z takich stron bielizny czy koszuli nocnej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się piżamka. Lubię takie stroje do snu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocia piżama jest ekstra. Zastanawiałam się kiedyś nad jej zamówieniem. Teraz wiem, że warto i chyba zamówię :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger