czwartek, lipca 12, 2018

DRESSLILY, fajne bluzy.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Przeglądając asortyment sklepu DressLily moją uwagę przykuł bardzo duży wybór damskich bluz, które są kolorowe i mają fajne wzory. Wybrałam tylko kilka propozycji, które wpadły mi w oko. Szczególnie fajne są te z motywami zwierzaczków, kotków czy piesków :)

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

5.KLIK    6.KLIK    7.KLIK    8.KLIK

Niektóre z tych bluz są dostępne również w innych, ciekawych kolorach.  Moja szafa obecnie jest bardzo uboga w bluzy, dlatego muszę się w nie zaopatrzyć, przydadzą się do jazdy na rowerze, rolkach i jazdy konnej.
Lubicie je nosić? Koniecznie dajcie znać, czy te które Wam pokazałam podobają wam się, czy te ze zwierzętami trafiają w Wasze gusta?
Wybór w tym sklepie jest przeogromny, ale nie tylko bluz, dlatego możecie zajrzeć jeszcze np do tych działów, może coś wypatrzycie fajnego:

28 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobalami sie ta z flamingami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza z flamingami jest świetna! Całkowicie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak myślałam ,że Ci się spodobają 😄👍🐶

      Usuń
  4. Ale słodziaki ten kotek mówi MAMO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna i biała z motylami są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham motyle 🦋 rewelacyjne są te bluzy 👍😀

      Usuń
  6. Bluzy z pierwszego zestawienia są w moim guście, mogłabym mieć je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza we flamingi wygrywa wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo ale fajne, szczególnie te z pierwszego zdjęcia mi się podobają ☺ ja właśnie pakowalam się na wakacje i okazało się że nie mam za wiele bluz w szafie ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. 2, 3 i 4 chętnie przygarneła bym do swojej szafy. Lubie takie bluzy, są wygodne

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne bluzy. Uwielbiam kiedy ciuchy mają oryginalne wzory. Dzięki temu w tłumie można łatwo wyróżnić się swoją kreacją :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na http://modnespodnice.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jakie fajne bluzy, jest w czym wybierać

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza z punktu nr 7 bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię bardzo bluzy, właśnie jedną mam na sobie :D Ma zabawny napis :) Nie kupowałam jesczcze bluz w tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czuję się za stara na takie ciuchy :) kiedyś lubiłam nosić tego typu ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta bluza z serduszkiem jest bardzo fajna. I flamingi też mi się podobają. Widzę, że dalej jest na nie moda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza z sercem najbardziej w moim guście. Od jakiegoś czasu stawiam na neutralne kolory, ale ten odcień jest taki przyciągający, że od razu zwróciłam na nią uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie super, ale najbardziej podobają mi się te ze zwierzątkami :) Uwielbiam zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger