wtorek, lipca 03, 2018

Jak przewieźć dużą i niestandardową przesyłkę?

Od dwóch miesięcy trwają w naszym domu remonty, wymieniamy dach, okna, podłogi, czy ogrodzenie. Jak to przy remontach bywa, nie wszystko można kupić w sklepie, bo też nie wszystko ma takie wymiary jakie byśmy chcieli. 
Część wyposażenia szukamy w internecie, na różnych portalach aukcyjnych.
W taki sposób udało nam się znaleźć okna, które potrzebowaliśmy. Jednak kłopotem okazało się ich przetransportowanie i dostarczenie do nas.

 Dwa okna zamówione zostały z blachą na dach, ale okno do jaskółki, które miało nie typowe wymiary musieliśmy znaleźć w internecie. Poszukiwania trwały kilka dni, w końcu udało nam się znaleźć takie, które miało odpowiednie dla nas wymiary. Osoba od której zakupiliśmy okno, miała problem z transportem, zamówienie kuriera nie wchodziło w grę, dlatego szukając innego rozwiązania trafiliśmy na stronę giełda.furgonetka.pl jest to platforma, która właśnie umożliwia transport takich dużych i o nietypowych gabarytach rzeczy. Zamieszczając na platformie ogłoszenie, że potrzebujemy przewieźć okno, podając skąd należy je zabrać i dokąd dostarczyć, nie musieliśmy na odzew długo czekać. W szybkim czasie odezwały się firmy transportowe, które miały trochę wolnego miejsca ładunkowego i z chęcią przetransportują do nas to okno. Pośród zgłoszonych ofert wybraliśmy tę, która była dla nas najkorzystniejsza. W ten sposób okno dotarło do nas w całości, i dobrze zabezpieczone.

 Polecam ten serwis, jeśli tylko macie do przewiezienia różne rzeczy o nietypowych gabarytach, czy planujecie przeprowadzki, Furgonetka Giełda okaże się w tym bardzo pomocna. Na stronie znajduje się aż blisko 4000 firm transportowych, dzięki temu szybki, tani i wygodny transport naszych przesyłek jest na wyciągnięcie ręki. Ważne dla mnie również jest to, że nie ma ograniczeń co do wielkości, wagi, czy zapakowania towaru. Dzięki temu portalowi możemy zaoszczędzić swój czas i pieniądze. Teraz kupując kolejne duże i niestandardowe rzeczy, nie będę martwić się transportem tych rzeczy, już wiem gdzie znaleźć odpowiedniego przewoźnika, już przewóz żadnej rzeczy nie będzie dla mnie kłopotem, czy problemem.

Korzystacie z tego serwisu, znacie go?
Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Korzystałam już z usług furgonetki i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie skorzystam z tej strony :) zdarza mi się odsyłać różne rzeczy o niestandardowych gabarytach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nic dużego nie zamawiałam, ani nie wysyłałam. Ale dobrze, że pojawiają się takie wpisy, ponieważ ja sama nie wiedziałabym nawet gdzie szukać możliwości przewiezienia czegoś większego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przewiezienie paczki o niestandardowych gabarytach potrafi być ciężkim orzechem do zgryzienia. Fajnie więc, że są firmy, które mogą nas wesprzeć w tym kroku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomocy wpis :)

    Chętnie skorzystam ze strony, bo czasem muszę odesłać paczkę znajomym, którzy często wyjeżdząją na delegacje o różnych wymiarach :|
    Portal modowy - Fashfactor

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak to coś dla mnie, przeprowadzka na dniach to się przyda:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że jest taka firma która umożliwia transport dużych rzeczy wyszukująć najlepszych przewozników. Jakiś czas temu chciałam wysłać dużą paczkę i wiele firm nie było zainteresowanych. Oj ile ja się wtedy naszukałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. o widzisz przyda mi sie taka informacja bo czasem trzeba coś przewieźć a niewiadomo jak:)


    Buziaki:*

    Zapraszam cię na nowy letni post :)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. nie korzystałam nigdy z usług z tej strony ale na pewno warto wiedzieć że taka funkcjonuje bo kiedyś może mi się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Korzystałam kiedyś kiedy się prze przeprowadzaliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie korzystałam. Ja zazwyczaj mieszczę się w gabarycie A :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwis kojarzę, ale nie miałam jeszcze potrzeby przewożenia dużej przesyłki. Na przyszłość na pewno przyda się wiedza, że ta firma oferuje takie usługi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger