czwartek, lipca 26, 2018

Jeszcze kilka letnich propozycji od DressLily.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Pogoda jeszcze rozpieszcza, jest pięknie, słonecznie i bardzo ciepło, wakacje w pełni :) Dlatego jeszcze śmiało możemy zamawiać letnie ubrania. Ja nadal przeglądam działy z letnimi propozycjami. Sklep DressLily świętuje swoje 6 urodziny i możemy teraz korzystać z fajnych promocji.

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

 4.KLIK    5.KLIK    6.KLIK    7.KLIK

8.KLIK    9.KLIK    10.KLIK

Pokazałam Wam tylko część tego, co jest w tym sklepie, ale zachęcam do zerknięcia w dział świętowania 6 urodzin sklepu TUTAJ i zobaczenia, co można fajnego sobie kupić w promocji. Osobiście niesamowicie mi się podobają stroje kąpielowe, te które dzisiaj pokazuję są bardziej zabudowane i można ukryć troszkę ciałka.
Jak wiecie uwielbiam sukienki i również w moich propozycjach nie mogło ich zabraknąć. Podobają Wam się sukienki w takie wzory?
Wybierając bluzeczki można oczopląsu dostać tak ogromny jest ich wybór. Ja miałam duży problem wybierając dla Was tylko 4 propozycje spośród wielu fasonów, kolorów i wzorów.
Uważacie, że już jest za późno na kupno letniej odzieży?
Pozdrawiam :)  

11 komentarzy:

  1. Fajne. Mysle ze jeszcze mozna spokojnie kupowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki troszkę nie w moim stylu, ale hiszpanki w kwiaty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta bluza z kotami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne bluzeczki! Ja lubię takie z kontrastowymi motywami, bo super na filmach się prezentują ☺ ta druga szczególnie mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam bluzki we wzór hiszpanki :) Również ta bluzeczka z motywem tropikalnym jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. te sukienki maxi szczególnie nr 10 są bajecznie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. W ostatniej trójce podoba mi się środkowa sukienka - widziałam ją na blogach u koleżanek-blogerek i wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka w motylki chyba najbardziej mi wpadła w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam numer 9 - materiał straszny ale piękna jest

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe propozycje ja za niedługo wybieram się na urlop więc zakupy jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger