wtorek, lipca 10, 2018

Zaful Summer Fashion.

Hej!
Witajcie Kochani :) Lato, wakacje w pełni, pogoda dopisuje, jest słonecznie i ciepło. Przygotowałam dla Was cztery bardzo letnie propozycje, mam nadzieję że będą Wam się podobały.
 Niebieska, piękna sukienka na cienkich ramiączkach i długości mini, z uroczą kokardką jest w tych propozycjach moją faworytką. Bardzo mi się ona podoba. Jest świetną propozycją na ciepłe, letnie dni.
Dla młodych dziewczyn idealnym zestawem będzie ten śliczny, różowy komplecik. Krótki top, cienkie ramiączka, obszyty falbanką, do tego piękna, mini spódniczka z dużą kokardką. Całość w drobną, różową krateczkę.

 
Żółta, słoneczna, bardzo letnia sukienka maxi, kojarzy mi się z polem pięknych słoneczników, z morzem i plażą. Sukienka jest bardzo ładna i na pewno wielu osobom się spodoba.
Sukienka w stylu hiszpanka o długości mini ma delikatny odcień różu. Guziczki na całej długości i kieszonki dodają jej dziewczęcego uroku.
Dajcie znać, która propozycja wpadła Wam najbardziej w oko?
Mam dla Was również kod, na zakupy "ZafulW"
 (if they buy 25$, they just need pay 22$,if they buy 50$, they just need pay 44$.. )  
(25-3,50-6,100-12)

25 komentarzy:

  1. cześć, fajne propozycje, liczę, że dziś w końcu popada bo susza jest tragiczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas właśnie przez moment popadało ;) fakt susza jest i to bardzo...

      Usuń
  2. Świetne propozycje, niebieska sukienka najbardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam letnie ubrania na Zaful, znalazłabym tam dla siebie całe mnóstwo różnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieska sukienka na cienkich ramiączkach jest bardzo dziewczęca i zwiewna :D Piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza sukieneczka bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta żółta i niebieska mi się ogromnie podoba. Dodam sobie do zakładek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza sukienka nawet ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Everything looks amazing ))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne sukienki, a niebieska najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy, też bym sobie coś zamówiła

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne ubrania! Ta spodnica i top wymiata 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze dwie propozycje są ekstra:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam sukienki maxi, biorę zawsze w ciemno;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do mnie najbardziej przemawia ta niebieska sukienka. Myślę, że taki odcień jest idealny na lato. Ta żółta sukienka też iście letnia, chociaż ja wolę krótsze fasony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żółta maxi dress wpadła mi w oko, brakuje takiej "wesołej" sukienki w mojej szafie :) Ta pierwsza niebieska też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wpadła mi w oko ta niebieska sukienka, na lato jest idealna. Kolor ładnie wpasował by się w otoczenie jeziora :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka różowa jest w moim guście ;-)

    Blog modowy ZOIO MODA

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta mini pudrowo różowa PIĘKNA! 100% mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niebieska sukienka to jest to! Idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta niebieska sukienka to moja faworytka ;) Wygląda cudnie, lubię takie kolory w letnich stylizacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jest ta niebieska sukienka. Strasznie mi się podoba ten odcień, idealny na letnie stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne propozycje :) niebieski to mój ulubiony kolorek ostatnio :) więc sukienka jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger