środa, lipca 11, 2018

POSSESS The Secret Man, Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :) Dzisiejszy post będzie pachnący, pięknie i męsko pachnący za sprawą sekretnego zapachu od Oriflame
Każdego prawdziwego mężczyznę zachwyci Possess The Secret. Zapraszam na post.


"Poczuj siłę, płynącą z zapachu śmiałej i unikalnej, pierwszej wody perfumowanej dla mężczyzn. To kompozycja inspirowana postacią Thora, najsilniejszego z nordyckich bogów. Pełna mocy i bardzo męska, orzeźwiająca wyjątkowo świeżymi nutami akordu lodu, pozwoli ci poczuć się silnym i niezapomnianym."

Czarny, matowy kartonik ze srebrnymi napisami początkowo był zafoliowany. Mamy tutaj 75ml wody perfumowanej, co rzadko się zdarza w przypadku męskich zapachów, przeważnie są to wody toaletowe. Flakonik jest przeźroczysty, w kształcie łuku, woda jest błękitna, widać dobrze zawartość i to kiedy się kończy. 
Uwagę przykuwa tutaj zdecydowanie górna część flakonika. Nie znajdziemy tutaj zakrętki, natomiast sam psikacz pełni funkcję blokady po przekręceniu w bok. Przypomina jakąś starodawną, mityczną tarczę, bądź część zbroi. Może macie jakiś inne skojarzenia? Dla mnie jest to siła, odwaga i męstwo. Patrząc na ten flakonik, tak go odbieram. Sam zapach tylko potwierdza mnie w tym, jest wyrazisty, męski, bardzo męski, dla pewnych siebie mężczyzn. Kobiety pokochają ten zapach.
Nie jest to jakiś słodki, maślany zapach, ale intensywny, z charakterem. Zamówiłam ten perfum w ciemno, nie znając go wcześniej, ze względu na to że spodobał mi się flakonik. Jednak nie żałujemy tej decyzji, zarówno mnie jak i mojemu mężowi zapach bardzo się podoba i możemy stwierdzić, że na dzień dzisiejszy jest to dla nas numer jeden wśród męskich zapachów. Perfumy są bardzo trwałe, czuć je długo zarówno na ciele, jak i ubraniach. Jakość jest świetna. Można je upolować w promocjach, warto je wypatrywać.
Zapach na pewno jest godny polecenia.

Zamawiacie tak jak ja zapachy dla swoich mężczyzn? Czy wolicie kiedy robią to sami? Znacie ten zapach?
Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. flakon boski, ciekawią mnie te nuty, może i mojemu mężowi by się podobały

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy flakon, musiałabym go powąchać osobiście bo zapowiada się całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sprawić mojemu mężowi ten zapach. Jestem bardzo ciekawa czy przypadłby mu do gustu. Flakonik tych perfum naprawdę robi wrażenie i zachęca do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jestem pewna, że bardzo by mu się spodobał :)

      Usuń
  4. Falkon ma cudowny, ale zapach jednak mi nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ma flakon :) Wiem, że mój tata dawno temu miał jeden ulubiony zapach z Oriflame, bodajże 'Signature' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamawiam, mój chłopak od lat używa zapachu Lacoste. Jest przepiękny 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Najczęściej to ja kupuję mojemu mężowi perfumy :) Zapachów z Oriflame kompletnie nie znam, ale chyba czas się im bliżej przyglądnąć, gdyż to już nie pierwsza dobra opinia jaką o nich słyszę, zarówno o tych męskich jak i niektórych damskich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te perfumy są fantastyczne, mój chłopak bardzo lubi ten zapach, ja również :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapachu nie znam ale opalowanie wyglada super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zapach jest naprawdę ładny, ale damska wersja paskudna i cieżka.


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach kojarzy mi się z mega eleganckim facetem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Flakonik bardzo mi się podoba jest taki nowoczesny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bez wątpienia flakon przykuwa uwagę i wygalda bardzo luksusowo i ekskluzywnie☺ co do samego zapachu nie miałam z nim styczności ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupuję perfumki mężowi sama, bo jakby on to miał zrobić to chyba by się obył bez. Jakoś go nie widzę w drogerii wybierającego sobie zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Flakonik jest faktycznie śliczny! Ciekawa jestem czy mojemu narzeczony ten zapach by przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ten flakon jest genialny! Góra naprawdę prezentuje się niesamowicie ;) Jeśli chodzi o mnie to lubię czasem "pomóc" mojemu męzczyznie w wyborze zapachów
    :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale flakon śliczny - bardzo ale to bardzo przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne opakowanie! Bardzo mi się podoba. Idealne do mojej kolekcji perfum! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne opakowanie i ciekawy flakonik :) chętnie zobaczyłabym te perfumy w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger