sobota, lipca 28, 2018

Fajny strój do jazdy na rowerze - Rosegal.

Hej!
Witajcie :)
Dzisiaj kolejny, piękny, gorący i letni dzień, idealny na przejażdżki rowerowe. Pokażę Wam moje ostatnie zamówienie, które zrobiłam w sklepie Rosegal, czyli strój rowerowy, koszulkę i motylki.
Zapraszam Was na szybki i krótki post.



Strój rowerowy jest świetny, oczywiście mówię tutaj o jeździe amatorskiej i takiej można powiedzieć rekreacyjnej. Nie wiem jak będzie  z jego jakością na dłuższą metę, na pewno jakieś firmowe stroje są lepsze i nawet nie ma co porównywać jakości, ale na moje amatorskie potrzeby jest ok :)
Koszulka czarna z napisem jest jak koszulka, nie ma co się o niej rozpisywać. Do zamówienia dorzuciłam lustrzane motylki, mogą być jako dekoracja na ścianę, czy inne miejsca, ale ja na razie będę ich używać jako ozdobę do zdjęć. Mamy tutaj 12 sztuk, o różnych rozmiarach.
Z całego zamówienia jestem bardzo zadowolona.
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Śwetny zestaw! Będę miała go na oku!

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra sesja, super wyglądasz w takim sportowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te motylki! Będą idealnie wyglądały na zdjęciach <3 Strój rowerowy dobrze na Tobie wygląda i pasuje do kasku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, wygodny i praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A very nice and stylish look, dear!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw i świetna sesja :) koszulka mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój całkiem fajny przyznaje na pewno wygodniej się w nim jeździło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim stroju od razu chętniej poszłoby się na rower :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw tego stroju, idealnie dobrany

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten strój na rower, świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw idealny na rower :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. FaktycZnie strój fajny ☺ ja rowerem jeżdżę tylko rekreacyjnie i małe odległości więc nie mam stroju do tegostemplowania przeznaczonego ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super! Myślę, że jako kierowca bym Cię widziała z daleki i o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplet jest po prostu ekstra :-) Bardzo podobają mi się wielokolorowe pasy :-)
    Blog Oleczki - ZOIO MODA

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym stroju wyglądasz jak profesjonalna rowerzystka! Podoba mi się bardzo taka kolorystyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. jazda na rowerze w takim stroju na pewno jest przyjemniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dość często jeżdżę na rowerze, ale to raczej krótkie dystanse, więc nie mam odpowiedniego stroju :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger