sobota, lipca 21, 2018

PUDROWA TOREBKA JELLY, od Stili.pl

Hej!
Witajcie Kochani :)
Na dzisiaj przygotowałam letnią stylizację, ale główne skrzypce gra tutaj piękna, różowa, pudrowa torebka Jelly.
Moją cudną, gumową torebkę wypatrzyłam w sklepie Stili.pl
Zauroczyła mnie, kiedy tylko ją zobaczyłam. Myślę, że w połączeniu z białą sukienką prezentuje się wspaniale :)

"Gumowa torebka JELLY została stworzona z myślą o nowoczesnych kobietach podążającymi za najnowszymi trendami. Stylowa torebka zapinana na zamek z modnym plecionym sznurem."

Gumowa torebka marzyła mi się już od dłuższego czasu. Marzenia się spełniają i stałam się posiadaczką tej pięknej torebki. Oczywiście wybór kolorów jest duży i miałam dylemat, głównie miałam na myśli dwa kolory, ten pudrowy róż i białą. Ostatecznie wybrałam róż. I nie żałuję wyboru, bo jest piękna. 
Uszy są ze sznura, zapinana jest na zamek, wykonana jest bardzo solidnie. Wewnątrz nie mamy żadnej przegrody, ani dodatkowej kieszonki. Jednym może to przeszkadzać, a innym nie. Mnie zupełnie to nie przeszkadza, nie muszę mieć dodatkowych kieszonek.
Z torebki jestem mega zadowolona, będzie pasowała do wielu stylizacji :)
Nie wiem, czy znacie ten sklep, ale nie ma tylko torebek w swojej ofercie, asortyment jest dużo większy. Są w nim buty, sukienki, bluzki, kurtki, spodnie, torebki itd. Zajrzyjcie, może coś dla siebie wypatrzycie? :)

Lubicie gumowe torebki, macie już takie w swoich zbiorach?
Jaki kolor najbardziej by Wam pasował?
Znacie sklep Stili.pl?
Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. Nie jest to mój styl. Może gdyby była w innym kolorze... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna romantyczna sesja, fantastyczna sukienka jak i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy gumowej torebki w swojej garderobie, ale ta bardzo mi się podoba ;) Jest taka delikatna i widać, że pojemna, a ja lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam dużo typowych shoperek, ale zawsze miałam w nich bałagan. Preferuje mniejsze listonoszki na co dzień. Zdjęcia pieknie wyglądają kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mają ani przegródek,ani kieszonek, dlatego tak jest ;) Dziękuję, cieszę się że Ci się podobają :*

      Usuń
  5. Wonderful dress, u look really perfect!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie nie kupiła bym tej torebki że względu na to że jest tak mocno "inspirowana" O BAG 🙄

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś O Baga i bardzo lubiłam tą torebkę, niestety rączka mi się urwała :( Bardzo lubię tego typu torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta torebka jest przepiękna! Bardzo Ci jej zazdroszczę, bo sama sobie na taką ostrzę pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Kochana, w takim razie bardzo Ci ją polecam :)

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się to jak układa się góra tej sukienki. Jest świetna, a torebka stanowi idealny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. boska ta torebka, lubię ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna torebeczka i świetnie pasuje ci do tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie mam takiej gumowej torebki, Twoja jest rewelacyjna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na lato fajnie taka jasna i duża ;) Pasuje praktycznie do wszystkiego i w każde miejsce ;) Można się z nią wybrać na zakupy, czy na plażę, bo jest na tyle duża, że wszystko spokojnie się nam zmieści ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale wyglądasz w tej sukience! Torebka fajna, w sam raz na zakupy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzę o takiej torebce, a jej kolor to ostatnio mój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna torebka w pięknym kolorze. Pomimo braku kieszonki wewnątrz myślę, że nie było by problemem ją jakoś zorganizować w środku - jakiś organizer czy wkładka i po problemie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger