środa, lipca 04, 2018

Podkład Giordani Gold / Rose Beige, od Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani w ten przepiękny i słoneczny dzień :) 
W moim codziennym makijażu podkład odgrywa jedną z kluczowych ról. Mając suchą skórę staram się znaleźć taki podkład, który zapewni mi również nawilżenie. W zapewnienia o ujędrnianiu nie za bardzo wierzę, dlatego do tej kwestii podchodzę z przymrużeniem oka ;) Podkład, po który teraz z miłą chęcią sięgam, to podkład ujędrniający Giordani Gold. Firma Oriflame w swojej bogatej ofercie ma również do zaoferowania inne podkłady.



 "Podkład, dzięki któremu cera promienieje młodzieńczym blaskiem. Zawiera cenny, ekskluzywny ekstrakt z białych trufli, znany ze swych właściwości antyoksydacyjnych. Upiększa, wygładza, wyrównuje koloryt i sprawia, że skóra jest gładka w dotyku."

 Zaczynając od wyglądu, to już możemy na samym wstępie zachwycać się pięknym opakowaniem tego podkładu. Szklana, oszroniona buteleczka z czarną nakrętką i czarnymi napisami urzeka elegancją i lekko trąci luksusem. Dozownik idealnie, miękko i tyle ile chcemy dozuje nam podkładu.
Sam podkład posiada SPF 8, co rzadko się zdarza. Zapach ma bardzo ładny, delikatny, ale wyczuwalny, przez co z miłą chęcią się po niego sięga. Bałam się, że podkład będzie miał mocno różowe tony, sugerowałam się nazwą Rose Beige, ale kolor miło mnie zaskoczył. Nie było w nim różowych tonów, okazał się ładnym, nie za ciemnym beżem. 
Jeśli oczekujemy mocnego krycia, to w tym podkładzie tego nie znajdziemy. Podkład zapewni nam średnie krycie, wyrówna koloryt. Mnie osobiście latem tyle potrzeba. Najbardziej zadowala mnie to, że fajnie nawilża skórę.
Ja jestem z niego jak najbardziej zadowolona i mogę Wam go śmiało polecić. Na pewno nie będzie to moje ostatnie opakowanie podkładu Giordani Gold :)

Znacie ten podkład, miałyście go? Który podkład Oriflame polecacie?
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Mi on niestety nie odpowiada. Nie wiem czemu nie umiem się przekonać do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Gordani Gold nie miałam nigdy podkładu, bo gdy zamawiałam z Oriflame to jeszcze nie używałam podkładu ;) Ja na co dzień nie potrzebuję mocnego krycia, ale teraz szukam czegoś do filmików i tam już fajnie jak krycie jest dobre, bo na filmach zupełnie inaczej wygląda makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I need to try it, I love Oriflame ))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już od wieków nie używam podkładów ale ostatnio czuję chęć poznania czegoś nowego, możne zdecyduje się na zamówienie tego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie stojąc w buteleczce po prostu się rozwarstwił :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie byłby w porządku, ja nie jestem fanką mocnego krycia, zresztą sama podkładów używam jedynie na większe wyjścia, więc ten byłby idealny :) Nigdy jeszcze nie miałam kosmetyków do makijażu Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo porządnie i ekskluzywnie. Sama jednak wolę minerały.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym go wypróbowała i opakowanie jakie eleganckie.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda luksusowo jednak lubię coś bardziej kryjącego co ukryje to i owo

    OdpowiedzUsuń
  10. Krycia może nie ma idealnego, ale uważam, że to super podkład na lato :) Ja latem mam zdecydowanie lżejsze mejkapy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne opakowanie i ladnie wyglad. Czekam na zdjcie makijazu z jego zyciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie wygląda na bardzo drogie i mam wrażenie że to ekskluzywny produkt

    OdpowiedzUsuń
  13. średnie krycie tez czasem jest ok, piękne ma opakowanie, takie ekskluzywne. Zupełnie nie znam firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego podkładu. Sporadycznie sięgam po produkty Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie uzywam podkladow, ale wiem komu moglby przypaść do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji testować nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja preferuję mocne krycie, więc chyba nie dla mnie ten podkład. Podoba mi się za to jego odcień. Duży plus za brak różowych tonów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z oriflame jeszcze nie używałam poza tuszem do rzęs ^^"
    Blog szafiarski Oleczki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger