niedziela, lipca 01, 2018

Dwie sukienki z Rosegal.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was dwie propozycje, są to sukienki ze sklepu Rosegal, które możecie założyć właśnie w niedzielę w piękny, słoneczny dzień.
Jedna jest bardzo długa, maxi z pięknymi haftami. Druga midi, zresztą zobaczcie sami :)
Zapraszam na post.



Sukienka midi jest uszyta ze śliskiego, elastycznego materiału, wydaje mi się że z takiego jaki się używa do legginsów, choć myślałam że będzie to bardziej sztywny materiał. Rękawy, przód (dekolt) i dolna wstawka to cieniutka siateczka ozdobiona pięknym, delikatnym haftem. Białe wyhaftowane kwiatuszki dodają jej niesamowitego uroku i elegancji. Mnie ona osobiście bardzo się podoba.
Sukienka maxi, to wersja dla wysokich pań, nie sądziłam że jest tak długa. Niższe osoby będą musiały ją sobie trochę skrócić. Materiał to polyester, coś jakby żorżeta czy szyfon, dobrze się prasuje. Ta sukienka ma również z przodu do pasa śliczne, kolorowe hafty.
Do zamówienia dorzuciłam komplet legginsy i sportowy stanik, który niestety nie jest usztywniany, a szkoda. Komplet przyda mi się do jazdy na rolkach.
Dajcie znać co sądzicie o tych sukienkach, która Wam się bardziej spodobała?
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Sukienki nie w moim stylu, chociaż ta druga wygląda bardzo ładnie. A komplet sportowy jest świetny. Na pewno będzie Ci się w nim wygodnie jeździło na rolkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia, sukienka maxi podoba mi się najbardziej bo sama takie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. super, ta krótsza bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne sukienki, sportowy zestaw też super :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podobają 😄 pozdrawiam 😊 ❤️

      Usuń
  5. Ta sukienka do ziemi Zagórowa kwiatki jest naprawdę bardzo ładnA ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest to mój styl, ale ważne że tobie podobają się sukienki

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi nie bardzo sie podobaja, bo raz ze sa czarne, a dwa ze material sprawia wrazenie ciężkiego wizualnie i wyglądają bardziej na oficjalne: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Cię miło w ten lipcowy dzień wychylam właśnie swoją głowę przez okno i grzeje swoje policzki nie przepadam zbytnio za ciepłem ale postoję chwilę i nacieszę swoje oczy kolorami ogrodu w tym roku posadziłam sporo kwiatów jednej już Pięknie kwitną a na inne trzeba dłużej poczekać Czekam właśnie na słoneczniki żółte i czerwone aby szybko rozkwitły bo już chce podziwiać ich piękno i okazałość Szkoda że nie można wysłać załącznika bo przysłała bym ci te piękno które właśnie podziwiam 😊

    Prezentujesz się fantastycznie w sukienkach który tutaj przedstawiłeś Najbardziej podoba mi się ta Długa z elementami haftowanymi ja i moje 160 kg również szukamy ładnej i zwiewnej sukienki maksi Ale z racji na swój gabaryt nie mogę nic znaleźć .

    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta długa sukienka jest piękna! Dodatkowo na prawdę świetnie na Tobie leży ;) Co do tej drugiej mam mieszane uczucia. Z jednej strony w sumie mi się podoba, z drugiej za to trochę wygląda tak jakby była zbyt przystrojona? Ciężko mi określić ale coś mnie w niej przekonuje, a coś nie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. obie sukienki są godne uwagi:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta długa jest śwoetna - sama z chęcią bym sobie zamowila ale chyba jestem do niej za gruba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Ta długa sukienka naprawdę prezentuje się super, lubię tak modne teraz ubrania z haftami :) Jestem ciekawa jak ja bym w niej wyglądała :) Rzadko mam okazję nosić długie sukienki, ale powoli się do nich przekonuję ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka maxi wygląda świetnie! Jestem wysoka, więc zapewne leżałaby na mnie rewelacyjnie:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten komplecik sportowy :D Sama bym mogła sobie takie sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta krótsza sukienka wygląda super. Długa coś mi w niej nie pasuje nie wiem tylko co ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger