środa, lipca 18, 2018

Moje kolejne zamówienie ze sklepu Rosegal.

Hej!
Witajcie Kochani :) Pogoda totalnie się popsuła, non stop u mnie pada deszcz, nie ma mowy o zrobieniu zdjęć na zewnątrz, dlatego pokażę Wam to co ostatnio zamówiłam w sklepie Rosegal.
Bardzo lubię przeglądać asortyment tego sklepu, można wyszukać bardzo fajne rzeczy. Ze względu na bardziej aktywny tryb życia jaki zaczęłam prowadzić, skupiłam się na szukaniu takiej odzieży, która będzie dla mnie wygodna i komfortowa. Zarówno do jazdy na rowerze, jazdy konnej i na rolkach potrzebuję legginsów, bluz i koszulek z krótkim rękawem. Tym razem skusiłam się na bluzę, koszulkę i fajny komplet z krótkimi spodenkami.



Zarówno bluza jak i koszulka są super, dobrej jakości, fajnie leżą z chęcią skuszę się również na inne warianty. Z miłą chęcią będę ich używała. 
Komplet sportowy z krótkimi spodenkami jest rewelacyjny, ma piękny jakby różowo-łososiowy neonowy kolor, który oczywiście mój aparat nie uchwycił. Na pewno mi się przyda do ćwiczeń.
Kartę i adaptery zamówiłam ponieważ z powodu zbyt dużej ilości zdjęć jaką robię na telefonie, pamięć szybko się zapełnia i spowalnia działanie niektórych funkcji, dlatego postanowiłam zwiększyć pojemność i wymienić moją mniejszą kartę na taką.
Tak wygląda moje zamówienie, dajcie znać, czy coś Wam z niego wpadło w oko?
Pozdrawiam :)

34 komentarze:

  1. Wszystko chętnie bym przygarnela 🙄💕 obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroj sportowy mnie zainteresowal najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stanik i spodenki są rewelacyjne, zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* na żywo są jeszcze lepsze :D

      Usuń
  4. Bluza jest świetna i ten sportowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten komplet do ćwiczeń, zarówno na siłownie czy latem na rower czy do biegania ;) Podoba mi się również bluza, ponieważ w mojej szafie ich brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak mówisz :) u mnie też było mało bluz, dlatego w nie się zaopatruję powoli :)

      Usuń
  6. Bluzka i bluza są świetne;)

    Buziaki:*
    Miałam problemy z moją stroną ale już jest wszystko ok i dlatego zapraszam na świeżutkiego posta:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zauroczona tym kompletem sportowym - wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne łupy, dawno nie zamawiałam

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie upały nie odpuszczają wiec przesyłam ci dużo słońca :-) Komplet prezentuje się świetnie i jest już wyprzedany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :*** tak, komplet jest odjazdowy :)

      Usuń
  10. Komplet sportowy jest najfajniejszy

    OdpowiedzUsuń
  11. Paradoksalnie, te adaptery to chyba najbardziej praktyczna rzecz pod słońcem:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplet sportowy super! Zgadzam się co to praktyczności adapterów :) Bardzo ciekawy blog, już obserwuje :) Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zapraszam do zostania na dłużej :*

      Usuń
  13. Koszulka super, podoba mi się też ten komplet. Idealny do ćwiczeń w domu, lubię takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi sie ten sportowy komplet ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza i koszulka bardzo mi się podobają:)
    Poklikane;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Sportowy zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Komplet do ćwiczeń bardzo mi się podoba. Uwielbiam połączenie różu i czerni w ubraniach sportowych, więc od razu zwróciłam na niego uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej zaciekawił mnie strój sportowy, muszę kupić sobie co nieco do ćwiczeń bo przez te opady mam lekkie opóźnienie jeśli chodzi o pranie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest ten komplet sportowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mają tam fajne akcesoria do domu ;) ostatnio postawiłam na stroje kąpielowe i też się nie zawiodłam, teraz czekam na zabawki dla chrześnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten strój do ćwiczeń wygląda obiecująco ;) ciekawe jak sie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger