poniedziałek, lipca 23, 2018

Piękny, czerwony dres od Fasardi.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Zapowiada się kolejny, przepiękny i słoneczny dzień, jak ja to kocham :) Piękna pogoda zdecydowanie sprzyja aktywności na świeżym powietrzu. Staram się ją wykorzystywać jak tylko mogę i czas mi na to pozwala. Dlatego bardzo często w ostatnim czasie szukam odzieży sportowej, która będzie odpowiednia do uprawiania sportu. Tym razem znalazłam na stronie sklepu Fasardi, śliczny, czerwony dres.



Dres jest super, bardzo spodobał mi się jego czerwony kolor. Ozdobiony został ozdobnymi, srebrnymi lamówkami z guzikami. Nie jest gruby, zdecydowanie na trochę chłodniejsze, letnie dni. Jakoś wykonania oceniam wysoko, nie mam się do czego doczepić, wszystko jest ładnie wykończone, bez wystających nitek, czy niedziałającego zamka. Dres dostaniecie w kilku kolorach, ja wybrałam czerwień i nie żałuję bo kolorek jest super. Jeśli lubicie dresy i planujecie jakiś zakupić, to ten szczerze Wam polecam :)
Czerwony rower pożyczyłam sobie od męża, ja mam czarny, ale ten pasował mi do dresu ;)
Sklep ma w swojej ofercie bardzo bogaty asortyment, dlatego zapraszam do odwiedzenia tej strony, na pewno coś fajnego upolujecie :)

Na koniec chciałam Wam przedstawić kolejnego członka naszej rodziny, którego wczoraj kupiliśmy. Ma cudowne, niebieskie oczka :)
 Jest to kocurek Armani, rasy Ragdoll :) <3 font="" nbsp="">

Podoba Wam się? Lubicie kotki?

Jak jest u Was z aktywnością fizyczną, uprawiacie jakieś sporty?
Pozdrawiam :) 

19 komentarzy:

  1. Wspaniały dres :) ja również od samego rana lubię oddawać się aktywnościom fizycznym :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na http://modnespodnice.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz, wszystko jest do siebie dopasowane, nawet rower:) słodki kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaje ze bardzo fajnie sie prezentuje ;) dresy sa mega wygodne

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tym dresie! Kotek cudowny, ja również jestem kociarą :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dresy nigdy mi się nie znudzą :) Ten wygląda fajnie, dobrze, że pasuje do roweru męża :D masz teraz komplet :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny odcień czerwieni. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your style! Your looks are so versatile and all amazing.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kolorowy, będziesz dobrze widoczna na rowerze! Ja w dresie chodzę po domu tylko, chociaż teraz mam jeden taki ładny z lampasem, że aż czasami w nim wyjdę na uczelnię czy na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dres jest świetny! cudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dresik idealny na rowerowe przejażdżki :) A kotek jet słodziutki:*

    Buziaki:*
    a u mnie nowy post :D
    WWW.kARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz w tym dresiku!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dres niestety mi się nie podoba - a kotek cudowny! Chciałabym takiego mieć w przyszłości. Na razie mam szarego dachowca ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie to jest idealny zestaw na rower !

    OdpowiedzUsuń
  14. I like your tracksuit !! you look pretty.
    Have a look on my recent post.good day :)
    My New post | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny dresik, sama muszę sobie kupić coś w tym stylu. Niedawno z mężem kupiliśmy rowery, także i ubrań sportowych troszkę przybędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dres ma świetny kolor! A jeśli chodzi o kota, to cudowny! Mój narzeczony ma kota syberyjskiego i stwierdzam że rasowe koty są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger