wtorek, września 25, 2018

HairX Advanced maska do włosów farbowanych-Oriflame.

Hej!
Witajcie. Mając włosy rozjaśniane, szczególną uwagę poświęcam moim włosom. Dbam o to, żeby przy każdym myciu nałożyć odżywkę bądź maskę, która jest dedykowana włosom farbowanym, rozjaśnianym, bądź z pasemkami. Dlatego skusiłam się na maskę do włosów HairX Advanced firmy Oriflame.
Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziła? Zapraszam na post :)
 

 "Odżywia włosy farbowane i rozjaśniane, zachowując ich blask oraz zapobiegając blaknięciu koloru. Kremowa, nieklejąca się formuła łatwo się spłukuje i nie obciąża włosów. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, należy ją stosować z innymi produktami z serii Color Reviver. Do codziennego stosowania."

Maska znajduje się w plastikowym słoiczku, zwężanym u dołu. Dół jest biało-perłowy, natomiast zakrętka jest srebrno-perłowa, na której naklejona jest różowa naklejka. Pod nią znajduje się dodatkowe sreberko zabezpieczające. Trzymając w dłoni ten słoiczek, ma się wrażenie że jest malutki, jednak mieści on 200ml kosmetyku. Sama maska jest delikatnie lejąca, niesamowicie kremowa w dotyku. Nakładając ją na włosy ma się wrażenie jakby trzeba było jej dużo nałożyć, moim zdaniem jest to złudne, ponieważ bynajmniej w moim wypadku włosy ją "piją", dlatego nadmiar nie jest wskazany. Po spłukaniu włosy są miękkie, dosyć dobrze się rozczesują. Zapach tej maski jest śliczny, nie za mocny, lekko słodki. Myślę, że większości się spodoba. Jeśli szukacie fajnej maski do włosów farbowanych, polecam ją wypróbować.
Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Z chęcią wypróbuję, bo uwielbiam maski do włosów a właśnie do farbowanych najczęściej sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ww takim razie coś dla mnie, lubię takie maski

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam nic z oriflame :) może to dlatego, że nie mam kontaktu z żadną konsultantką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim włosom ta maska mogłaby sie spodobać. mają duże pragnienie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam farbowanych włosów ale mimo to chętnie poznała bym tę maseczkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie maski do włosów, chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie mogłaby przeciazac włosy. Nie są farbowane więc nie skorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam i potwierdzam jej doskonałe właściwości. Moje klientki też sobie chwalą. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiałabym obczaić skład, bo niestety wiele substancji nie służy moim włosom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam włosy farbowane, więc jestem ciekawa jak sprawdziłaby się na nich ta maska. Fajnie, że ma przyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger