czwartek, września 20, 2018

Parka w kolorze khaki ze sklepu DressLily.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Jakiś czas temu zamówiłam w sklepie DressLily parkę w kolorze khaki. Myślałam, że zrobi się już chłodniej i będę mogła nosić już kurteczki, a tu psikus bo u nas lato w pełni, kalendarz pokazuje prawie 30C, więc musi jeszcze poleżeć w szafie. Ale Wam ją pokażę chociaż na wieszaku ;)
Zapraszam na post.



Kurtka przyszła do mnie w częściach tzn część czarna, czyli to futerko trzeba sobie samemu pozapinać na kapturze i na klapach bocznych od wewnątrz podszewki. Nie lubię takich rozwiązań, tym bardziej kiedy są to małe guziczki, jeszcze gdyby to był zamek, to jakoś by uszło.
Podszewka u góry na plecach jest źle zszyta ale dobrze, że od zewnątrz tego nie widać.
Jeśli chodzi o jej kolor, to spodziewałam się koloru beżu a jest bliżej zieleni/takiej zgniłej. Co dziwne, zmylił mnie kolor na stronie sklepu, ale po zrobieniu zdjęć okazało się, że mój aparat zrobił również przekłamany kolor i wygląda jak beż, którego się spodziewałam, a na żywo jest to zieleń-ciekawe dlaczego.
Mimo, że ma podszewkę, nie jest to parka na zimę, ale na początek jesieni, wczesną zimę. Wybrałam rozmiar L, ale jest trochę za ciasna, mimo że według rozmiarówki podanej na stronie powinna być dobra. Zastanowię się jeszcze, czy będę w niej chodzić np tylko rozpiętej, czy oddam komuś potrzebującemu :)
To na dzisiaj tyle, dajcie znać, czy Wam się podoba ta parka?
Pozdrawiam :) 

11 komentarzy:

  1. mocno średnia ta kurtka, spodziewałabym się również czegoś innego patrząc na to jak wygląda na stronie sklepu. szkoda, że jest wyprzedana i widać tylko 1 zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sprawa z tym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na stronie wyglądała ciekawiej jak wygląda w rzeczywistości. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. I think the piece is cute, maybe I wore it :)
    I already follow the blog, I liked it a lot, you follow back?
    Have a nice day!

    Sweetie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ciekawa, ale chyba za bardzo się rzuca w oczy ten misiek spod spodu. Na pewno jesienią byłoby Ci ciepło, szkoda że jest za mała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To futerko przy rękawach sprawia wrażenie, jakby cała parka była na zimę. A tu niespodzianka;) Na próżno na zdjęciach szukam tej odcieni zieleni...ale czasem fotografia robi psikusa...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. te ich nazwy kolorów khaki to napewno nie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodziewałam się pięknej zieleni, a na zdjęciach wygląda nieciekawie. Nie lubię zamawiać kurtek na zagranicznych stronach, bo później okazują się niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, że kolor na zdjęciu jest taki przekłamany. Skoro jest ciut za mała to ja chodziłabym w rozpiętej - wtedy będzie fajnie widać to futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor niestety nie moj, jestem za blada na takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy ten kolorek, taka kurtka właśnie jest mi potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger