wtorek, września 04, 2018

Kilka gadżetów ze sklepu DressLily.

Hej!
Witajcie :) Czas leci nie ubłagalnie, dopiero zaczynały się wakacje, a już od wczoraj zaczął się nowy rok szkolny...
Nie tak dawno temu zastanawiałam się, czy puścić córcię do klasy wczesnoszkolnej, a dziś już rozpoczęła 3 klasę...
Ale dość nostalgii, chcę Wam dzisiaj pokazać kilka fajnych rzeczy jakie wypatrzyłam  w sklepie DressLily, jest on już dobrze wam znany i wiecie, że nie tylko specjalizuje się w sprzedaży odzieży, ale i innych różnych gadżetów, czy kosmetyków.
Zapraszam na post :)
 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK


4.KLIK    5.KLIK    6.KLIK

Spośród szerokiej oferty na dzisiaj wybrałam tylko te 6 pozycji, jeśli macie ochotę zapoznać się z całym asortymentem tego sklepu i skorzystać z promocji, zapraszam TUTAJ 
Pierwsze 3 pozycje, to myślę bardzo przydatne gadżety do telefonów. Zarówno uchwyt do smartfona, który pozwoli nam stabilniej trzymać go w dłoni jak i te które przydadzą się w czasie jazdy samochodem będą dla nas niezbędne. Inne możecie również znaleźć na stronie sklepu.
Wiem, że są wielbiciele zegarków na rękę, dlatego im również się przyjrzałam i wybrałam dwa damskie i jeden męski. Oferta i wybór ich jest również duży, na pewno jakiś model każdemu się spodoba i coś dla siebie wybierze.
Dajcie znać, co Wam szczególnie wpadło w oko?
Pozdrawiam :) 

11 komentarzy:

  1. Ekstra, lubię gadżety do auta i telefonu. Ładne zegarki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio myślałam o nowym zegarku, że złotymi dodatkami, bo mój obecny jest cały srebrny i nie zwasze pasuje 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem nic mi nie wpadło w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako typowa fanka zegarków, moje oczy utkwiły właśnie w tej trojce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarki wpadły mi w oko, ostatni najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako, że prowadzilam firmę z biżuteria, mogłabym Ci długo opowiadać o tych zegarkach :D. Identyczne znajdziesz na aliexpress za grosze, a ostatni ma tak tandetny pasek, że szkoda gadać ;D. Uwierz, nie warto w nie inwestować, bo są tylko na chwilę ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne rzeczy, i te zegarki super

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne gadzety do telefonu :) rozowy zegarek mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, tak wakacje szybko mijają :( niestety Mnie w oko wpadł zegarek trzeci, z biała tarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten pierwszy zegarek - jest super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uchwyt do telefonu by mi się przydał. Już jakiś czas przymierzam się do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger