poniedziałek, września 17, 2018

Magnolia i Dzika Figa Essense & Co. Balsam Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Zaczyna się piękny poniedziałek, słoneczko świeci, córcia poszła do szkoły, a ja siadam do pisania recenzji balsamu do rąk i ciała o zapachu magnolii i dzikiej figi, który znajdziecie w ofercie firmy Oriflame.
Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam do lektury.



 "Nawilżający balsam do rąk i ciała, który zapewnia skórze luksusową pielęgnację oraz nadaje jej relaksujący aromat magnolii i dzikiej figi. Zawierająca naturalne olejki formuła szybko się wchłania, nie jest tłusta oraz doskonale wygładza i wypełnia skórę. Idealny do stosowania po oczyszczeniu ciała żelem z tej samej linii. Testowany dermatologicznie."

 Jak widzicie na zdjęciu, buteleczka jest przeźroczysta, widać zawartość balsamu w środku. Wydostajemy go za pomocą pompki, która się nie zacina i działa bez zarzutu. Sam balsam ma piękny, jasno fioletowy/wrzosowy kolor. Ma gęstą konsystencję, ale niezwykle delikatną i aksamitną. Rewelacyjnie i szybko można go rozsmarować na ciele. Nie pozostawia smug, ani lepkiej warstwy, błyskawicznie się wchłania pozostawiając skórę mięciutką, dobrze nawilżoną i pięknie pachnącą. I teraz przejdźmy do tego, co dla mnie najważniejsze, czyli do zapachu. A sam zapach jest jak to często bywa w kosmetykach firmy Oriflame cudowny, przepiękny, kwiatowy, po prostu rewelacyjny :) Nie jest nachalny, mocny, ani mdły. Bardzo lubię takie balsamy/lotiony, które mają tak lekką formułę, szybko się wchłaniają, mocno nawilżają, pięknie pachną i pozostawiają skórę aksamitną w dotyku. Do kompletu możemy dokupić żel do mycia rąk i ciała o takim samym zapachu, ja posiadam tylko ten balsam. Jednym słowem jest świetny i godny polecenia. Jeśli lubicie kwiatowe zapachy, to na pewno Wam się spodoba, tak samo jak i mnie.

Teraz troszkę inny temat, od 3 dni jestem na poście dr. Dąbrowskiej - wyznaczyłam sobie cel 14 dni na oczyszczenie organizmu z toksyn, jestem ciekawa czy któraś z Was jest/bądź była kiedyś na tym poście? Jakie są Wasze wrażenia? Podzielcie się w komentarzach co o tym poście i diecie sądzicie :)
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia, opakowanie tego balsamu wygląda bajecznie chyba się na niego skuszę :) trzymam za Ciebie kciuki, za Twój post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo kusząco. Dawno nie miałam nic z oriflame, więc chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go osobiście, ale szata graficzna i ogólny design buteleczki bardzo przyciąga moją uwagę! Jest mega ekskluzywne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już samo opakowanie mnie skusiło

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro pięknie pachnie to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie ciekawi mnie ten zapach, sam kosmetyk prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całe wieki nie korzystałam z produktów Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że by mi się spodobał ten balsam. A co do tej diety to podobno super efekty daje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj coś czuję że byłby moim hitem ze względu na zapach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie zapachów wydaje się być całkiem interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie ciekawi to połączenie zapachowe, miałam swego czasu mgiełkę z nutą magnolii, cudny zapach. Ale z połączeniem kwiatów tego pięknego drzewa z dziką figą jeszcze się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kwiatowe zapachy, chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne opakowanie - cieszy oko. Lubię takie formacje zapachowe. Co do diety, nie pomogę, ale ciekawa jestem Twoich odczuć, mam nadzieję że napiszesz po tych 14 dniach o swoich wrażeniach:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie ładne opakowanie, super się prezentuje, muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O bardzo ciekawy balsam, muszę przyznać, że lubię zapach magnolii. Jednak nie jestem przekonana jeśli chodzi o Oriflame, jakoś wolę Avona.

    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger