środa, września 05, 2018

LIVE IN COLOUR, od Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Każdy z nas lubi otaczać się pięknymi zapachami. Zapach towarzyszy nam każdego dnia, o każdej porze dnia i nocy. Czy będzie on przyjemny i miły, to tylko od nas zależy. Ja kocham piękne, otulające, ciepłe i zmysłowe zapachy. Do mojej kolekcji dołączył kolejny, piękny zapach, który został wydany w tym roku Live in Colour.
Jest to woda perfumowana od Oriflame.
Zapraszam na post :)


 "Kompozycja wyrażająca pełnię życia, która otuli cię aromatem kwitnących, barwnych kwiatów. Naciśnij stylową pompkę i ciesz zmysły eksplozją pobudzającego, kwiatowo-owocowo-wodnego zapachu."

 Jak już wspominałam, zapach ten został stworzony w 2018roku. Nutę głowy stanowi rabarbar, nutą serca jest łączeń baldaszkowy, a nutą bazy jest biała ambra. Zapach jest ciepły, świeży, lekko chłodny, z domieszką rześkiego rabarbaru i delikatnej słodyczy kwiatów. To prawdziwa mieszanka kilku nut, które się ze sobą przeplatają. Zapach idealny na co dzień, myślę że większości Pań przypadnie do gustu. 
Na pewno na uwagę zasługuje przepiękny flakonik z pompką. Całość nawiązuje do stylu retro. Kojarzy mi się  z filmami,  w których grają panie w sukienkach rozkloszowanych, tuż za kolano i koniecznie w czerwone groszki i kołnierzyki :)
Trzeba przyznać, że ma w sobie dużo uroku, pięknie się prezentuje na toaletce pośród innych flakoników. Jedynie jak dla mnie trwałość jest troszkę słaba, mogę się doczepić ponieważ jest to "woda perfumowana" a nie toaletowa, dlatego mogłoby być lepiej. Ale całość i tak w zupełności rekompensuje nam urok tego flakonika, jest to taka udana perełka Oriflame.

Jak Wam się podoba flakonik? Znacie ten zapach?
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. flakonik ogromnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. już dawno miałam zamówić te perfumy bo jestem zakochana w tym flakonie, jest bajecznie piękny, jednak trafiłam na kilka recenzji , w których dziewczyny podkreślały słabą trwałość i odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już samo opakowanie kusi aby je zamówić ciekawe jak pachną może zamówie próbke u mojej kumpeli :)

    Buziaki:*
    Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten flakonik jest przeuroczy, świetnie się prezentuje, chyba nigdy nie miałam tak ładnie wyglądającej buteleczki perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tefo zapachu, ale bardzo ppdoba mi się jego kolor i flakon

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd flakonika jest wspaniały, mógłby stać na wierzchu i cieszyć moje oczy. Samego zapachu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam kiedyś jeden zapach głównie ze względu właśnie na flakon z pompką ;d Ten bardziej by do mnie przemawiał gdyby był gładki tylko w takim ładnym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę za samo opakowanie - jest BOSKIE:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się flakon - od razu przypomina mi się woda kolońska mojego dziadka - miała taki "atomizer" "_

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest ten flakonik. Zapach na pewno by mi się spodobał. Muszę sobie zapisać nazwę i przy okazji kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać że flakonik świetny, ale jedynie do postawienia, w torebce niestety według mnie nie spisywał by się:) Ciekawi mnie zapach bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda ,że trwałość słaba, jednak i tak chciałabym sprawdzić ten zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam ten zapach ze względu na sposób aplikacji, nie ukrywam :D Ta pompeczka wynagradza wszystko :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger