środa, września 19, 2018

SENSICURE płyn micelarny - Synchroline.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiejszy wpis poświęcony będzie pielęgnacji twarzy, do której zapewne każda kobieta przykłada dużą wagę. Dla mnie ważny jest nie tylko dobry krem i kosmetyki do makijażu, ale również demakijaż. Jako jedna z pierwszych osób przedpremierowo miałam przyjemność poznać nowość firmy Synchroline, płyn micelarny Sensicure
Zapraszam na post.



 Płyn micelarny Sensicure - jest to produkt dedykowany skórze wrażliwej, alergicznej oraz każdej skórze, które dotyczy problem sensitive skin syndrome ( sprawdzi się również w przypadku skóry naczyniowej, z trądzikiem różowatym, AZS, ŁZS i trądzikowej, które charakteryzują się osłabieniem funkcji barierowych, nieprzyjemnymi odczuciami subiektywnymi tj. szczypanie, pieczenie, kłucie oraz odwodnienie skóry). Płyn z powodzeniem może być stosowany do oczyszczania, jak również demakijażu, w tym oczu.
To co wyróżnia ten płyn micelarny to wysoka zawartość składników aktywnych (MSM, glukonian sodu, ksylitol i glicerol) i działanie:
-przywrócenie funkcji barierowych, podniesienie progu tolerancji na działanie czynników zewnętrznych,
- działanie przeciwzapalne i redukcja rumienia oraz nieprzyjemnych odczuć
- intensywne nawilżenie skóry
- działanie antyoksydacyjne i anti-age

 Płyn znajduje się w niedużej, przeźroczystej, plastikowej butelce z różową zakrętką. Sam płyn jest również przeźroczysty, do złudzenia przypomina zwykłą wodę. Jeśli chodzi o zapach, to praktycznie go nie ma jest nie wyczuwalny, jedynie bardzo wrażliwe noski mogą jakiegoś zapachu się doszukać.
Teraz przejdźmy do działania, na pewno jest bardzo łagodny ale skuteczny, do codziennego oczyszczania. Bardzo dobrze sobie radzi z usuwaniem zanieczyszczeń i makijażu dzięki technologii micelarnej. Chroni i długotrwale nawilża skórę, posiada również właściwości antyoksydacyjne i anti-aging, przeciwdziała zaczerwienieniom.
Jak dla mnie jest to bardzo dobry płyn, świetnie się u mnie sprawdza. Lubię nawet kiedy nie mam nałożonego makijażu, przemyć nim twarz wieczorem i usunąć zanieczyszczenia z całego dnia. Bardzo dobrze sobie radzi z usuwaniem tuszu do rzęs, czy podkładów. Jest delikatny dla oczu, nie podrażnia ich, nie powoduje szczypania, pieczenia. 
Kosmetyki Synchroline bardzo dobrze się u mnie spisują, zawsze jestem z nich zadowolona. Możecie je kupić w aptekach, a już niebawem wszystkie kosmetyki dostaniecie w sklepie internetowym tej marki. 
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. u mnie ten płyn micelarny także świetnie się spisuje, bardzo szybko usuwa resztki makijażu nawet z oczu i nie podrażnia ich

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale moja cera jest wrażliwa więc chętnie bym go wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  3. o płyny bardzo lubię, więc to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo o nich ostatnio czytam. Chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny produkt ;) zgadzam sie z dziewczynami wyzej ze buteleczka podobna do biodermy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo osób poleca ten płyn. Skoro dobrze radzi sobie z usuwaniem makijażu i nie podrażnia to może i ja go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sprawdzić sobie ten płyn <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że jest jednocześnie i delikatny i skuteczny, takie kosmetyki są u mnie mile widziane, a płyn micelarny to u mnie podstawa w demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger