poniedziałek, września 10, 2018

MISS GIORDANI - woda perfumowana Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani w kolejnym, pięknym i słonecznym tygodniu :) Mam nadzieję, że weekend minął Wam przyjemnie. Ten tydzień chcę zacząć od recenzji kolejnego zapachu Giordani Gold nazwanym MISS GIORDANI.
W mojej kolekcji jest coraz więcej zapachów Giordani Gold, nie ukrywam że złote dodatki mnie kuszą. Bardzo lubię złoto, złotą biżuterię, dlatego przyciągają mnie złote dodatki, a te flakoniki takie właśnie mają.
Zapraszam na post :)
 
 "Promienne nuty neroli sprawiają, że Miss Giordani olśniewa żywiołowością! Te klasyczne włoskie kwiaty pomarańczy w naturalny sposób wyrażają jej pewność siebie i niewymuszoną klasę, a także radość płynącą z kobiecości."
 Od ponad 40 lar marka Giordani Gold tworzy piękne kosmetyki premium, nasycone najbardziej wyrafinowanymi i luksusowymi składnikami. Rękodzieło i perfekcja produktów odzwierciedlają nasze pragnienie sztuki pięknego życia.
Ten luksus faktycznie widać i czuć w każdej kompozycji, jak i szacie graficznej każdego kartonika, czy flakonika. Wszystko wspaniale ze sobą współgra. 
 Woda perfumowana Oriflame Miss Giordani oddaje hołd naturalnemu pięknu jakie ma w sobie każda z nas, kobiecości i elegancji. Doskonale podkreśla naturalny urok kobiety i niewymuszone wyrafinowanie, jest to kwiatowo-owocowy zapach.
Przeznaczony dla romantycznej kobiety, do używania na co dzień, ale też na specjalne okazje. W jego skład wchodzą nuty:
* głowy: bergamotka, bluszcz, grejpfrut, mango 
* podstawy: drzewo sandałowe, malina, paczuli, piżmo, wanilia 
* serca: frezja, konwalia, piwonia, różowy pieprz
Należy do grupy zapachów: kwiatowe, owocowe.
 
Flakonik jest przeźroczysty, lekko wygięty, ze złotymi napisami i piękną złotą nakrętką, która ma wytłoczone logo GG i dodaje niesamowitego, nasyconego luksusem uroku. Sam zapach jest uwodzicielski, kuszący lekką słodyczą owoców i kwiatów, z delikatną ostrością piżma i różowego pieprzu. Tajemniczy, rozwijający się pod wpływem ciepła skóry i czasu. Cudowny, elegancki, luksusowy, intrygujący zapach. Ja go pokochałam, być może pokochasz go i Ty.
Zdecydowanie jest to zapach godny polecenia.
Uwielbiam linię Giordani Gold, każdy zapach jest piękny i niepowtarzalny.
 
Znacie ten zapach? Jakie perfumy z kolekcji Oriflame polecacie, które są Waszymi ulubionymi?
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. zamierzam zamówić sobie w przyszłości ten zapach, przekonuje mnie wiele kwiatowych składników w nutach, na pewno spodobają mi się te perfumy

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo lubiłam zapach Giordani Gold - później zmieniły mi się preferencje zapachowe i są dla mnie za mocne. W nutach widzę wanilię i drzewo sandałowe więc pewnie nadal były by dla mnie zbyt intensywne. Chwalę jednak trwałość zapachów tej marki i chętnie je kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne, klasyczne opakowanie ;) mam kilka wod toaletowych z tej serii ale akurat ta jest dla mnie nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarówno flakonik jak i nuty zapachowe do mnie przemawiają. Lubię ich perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachu nie znam, ale flakon jest bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie nuty zapachowe, więc jak skończę te perfumy które mam, zapewne skuszę nie na GG - i jeszcze jedno - ten flakonik jest przepiękny!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tego zapachu. Trochę martwi mnie nuta paczuli, bo za nią nie przepadam, ale może akurat w tej kompozycji by mi odpowiadała. Muszę powąchać (i być może od razu kupić) przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego zapachu, ale GG bardzo sobie cenię;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moimi ulubionymi perfumkami Oriflame są Amazing Paradise. Uwielbiam ten zapach *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. znam, ale wygląda super, ciekawi mnie zapach

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger