piątek, września 28, 2018

SUBLIME NATURE TUBEROSE, Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Poznaję ostatnio bardzo dużo nowych zapachów, co mnie ogromnie cieszy. Lubię sięgać po nowości, po coś czego nie znam, co mnie intryguję i co chcę poznać. Jednym z takich perfum były właśnie te Sublime Nature Tuberose. Zamawiając je w ciemno, urzekł mnie ich cudowny flakonik.
Na całą recenzję zapraszam dalej.


 "Białe płatki błyszczące przejrzystymi koralikami porannej rosy... Kwiatowy bukiet z cennych kwiatów tuberozy obudzonych przez delikatne muśnięcie wschodzącego słońca. Magiczny, wyjątkowy moment utkany z delikatnego akordu rosy i bogatych nut drewna sandałowego. Zamknięty w eleganckim flakonie, jest hołdem dla prostoty i piękna natury. Udoskonalony, rozświetlony i nowoczesny dzięki technologii Sublime CO2 jest kompozycją wyjątkową, świeżą i promienną."

 Pierwsze co rzuca się w oczy, to piękny, elegancki i solidnie wykonany flakonik. Uwielbiam, kiedy flakonik ma złote dodatki i tutaj takie się znalazły. Dają poczucie luksusu i klasy. Sam płyn zabarwiony jest na jasno-zielony kolor. Mamy tutaj poj.50ml i są to perfumy, a nie woda toaletowa. 
Jeśli chodzi o sam zapach, to jest on ciepły, słodki, kwiatowy, ale zarazem z nutką zadziorności i delikatności. Przypomina mi łąkę piękną kwiatów, w oddali wyłania się z rześką bryzą cudowny wodospad, a to wszystko zatopione w gorącym słońcu. 
Zapach jest dość uniwersalny, będzie pasował do wielu sytuacji np do pracy, do biura, ale również na randkę, czy wieczorny spacer z ukochaną osobą. Pięknie otula swoim zapachem, nie męczy i nie dusi, jest subtelny, ale zarazem piękny.
Jest jeszcze druga wersja tych perfum i być może również na nie się skuszę. Dostaniecie je na stronie Oriflame, bądź u konsultantek.
Polecam, są śliczne :)
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. ten zapach jest piękny i letni , mnie właśnie jego czerwona wersja bardziej odpowiada , jest bardziej słodka, kwiatowa i taka na teraz

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachu nie znam, ale flakonik mnie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny flakonik, zapachu nie znam, ale z opisu wnioskuję, że pewnie by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być fajna kompozycja :) Ja osobiście zrezygnowałam z perfum i używam obłędnej mgiełki do ciała z Organique, która pachnie jak najdroższe perfumy przez cały dzień i nawilża moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię nowości, a twoje kuszą

    OdpowiedzUsuń
  6. Flakonik wygląda naprawdę luksusowo, ja również lubię takie złote elementy :) Myślę, że ten zapach mógłby przypaść mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach na każdą okazję to coś czego aktualnie u mnie brakuje, może powinnam kupić ten

    OdpowiedzUsuń
  8. Drzewa sandałowego nie lubię więc pewnie nie podobał by mi się zapach. Chociaż ich zapachy nie raz mnie zadziwiły więc kto wie?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sam flakonik do mnie przemawia - piękny i elegancki. Myślę, że ten zapach przypadłby mi do gustu. Muszę koniecznie go powąchać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger