sobota, września 08, 2018

NORTH FOR MEN kosmetyki dla mężczyzny - Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kosmetyków przeznaczonych dla mężczyzn. W zeszłym katalogu Oriflame dostępny był bardzo fajny zestaw w bardzo niskiej cenie, na który się skusiłam i wybrałam go dla mojego męża. W skład tego zestawu wchodził dezodorant w kulce, krem i żel pod prysznic. O tych produktach Wam dzisiaj opowiem, zapraszam na post.


 "Przeznaczony dla mężczyzn, inspirowany spokojnymi górskimi jeziorami i plażami Nowej Zelandii żel pod prysznic o przyjemnym wodno-cytrusowym zapachu. Nie zawiera mydła. Zbalansowane pH."

Żel pod prysznic o bardzo ładnym, rześkim, odświeżającym zapachu dobrze myje i usuwa zanieczyszczenia z męskiej skóry. Jego świeżość i cytrusowe nuty dodają pozytywnej dawki energii podczas porannej kąpieli. Zapach utrzymuje się tylko podczas mycia, natomiast szybko znika gdy już wyjdziemy spod prysznica, z jednej strony jest to dobre, ponieważ zapachy nie kolidują ze sobą, gdy używamy za chwilę perfum, czy dezodorantu. Poj.250ml

 "Chłodzący krem po goleniu wzbogacony kompleksem Arctic Pro Defence i aloesem. Błyskawicznie zwalcza uczucie przesuszenia i ściągnięcia skóry, zapewnia długotrwały komfort oraz 24 godziny nawilżenia cery**. Lekka, nietłusta formuła. Testowany dermatologicznie z udziałem mężczyzn o wrażliwej skórze."

Krem jest białego koloru i jakby żelowej/wodnistej, delikatnej konsystencji. Bardzo dobrze rozprowadza się po twarzy. Zaraz po goleniu daje uczucie schłodzenia, świetnie nawilża suchą skórę, nie powoduje podrażnień, idealny dla skóry wrażliwej. Mój mąż, który stroni od wszelkich kremów do twarzy, przekonał się do niego i z miłą chęcią go stosuje, co mnie bardzo cieszy. Krem jest godny polecenia. Poj. 50ml.

"Wzbogacony kompleksem Arctic Pro Defence, żeń-szeniem i minerałami. Chroni przed poceniem i zapewnia 48-godzinną ochronę przed powstawaniem nieprzyjemnego zapachu†. Szybko wchłaniająca się formuła nie pozostawia białych śladów*."
  
Dezodorant w kulce/antyperspirant ma bardzo ładny i przyjemny zapach. Faktycznie zapewnia ochronę przed powstawaniem nieprzyjemnego zapachu potu. Mąż zauważył jeden dyskomfort podczas jego stosowania. Używając go pod pachami, po wyschnięciu bardzo skleja włosy i skórę, przez co się ona ciągnie i nie jest to przyjemne uczucie. Gdyby nie ten fakt, byłby jego ulubieńcem. Zobaczymy, czy zamawiając inny też tak będzie się działo.
Z całego zestawu mąż jest zadowolony i chętnie go używa.

Znacie te produkty? Wasi mężczyźni chętnie używają kosmetyków, które im kupujecie?
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. fajna linia, może też zamówię ją dla chłopaka po za kulką, u mnie dziś też o oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne trio. M... lubi jak kupuję mu kosmetyki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ich żele pod prysznic, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Pozostalych kosmetyków nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria wygląda obiecująco, mój mąż nie lubi kremów do twarzy, stosuje jedynie pod oczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój facet nie jest wybredny i używa właściwie wszystkiego co podsunę mu pod rękę ;) Jedynie co zawsze perfum wybieramy razem, uważam że zapach powinien się podobać nam obu, bo przecież spędza się razem tyle czasu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna seria dla mężczyzn

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zarówno ja jak i mój mąż żele pod prysznic o takich zapachach. Przyznaje że w upalne dni podkradam mężu taki żel do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie jestem ciekawa zapachu tych cudowności - uwielbiam męskie aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jeszcze ich nie mialam ;) kupie swojemu tacie do przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię damskie wersje żeli pod prysznic z tej serii. Myślę, że ten wariant zapachowy spodobałby się mojemu mężowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych produktów, ale tak, mój mezczyzna chętnie używa produktów któe mu kupuję, bo nie ma wyjścia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kupię mojemu mężowi taki zestawik :D Fajnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger