środa, września 26, 2018

Venture Power, męski zapach od Oriflame.

Hej!
 Witajcie Kochani :)
U mnie dzisiaj pierwszy przymrozek, auta oszronione, czuć już tę jesień bardzo. Uczucie zimna wynagradza mi pięknie świecące słoneczko. Ale nie o pogodzie dzisiaj chciałam pisać, a o pięknym, męskim zapachu Venture Power.
Każda z nas lubi kiedy nasz mężczyzna pięknie pachnie, czyż nie jest tak?
Zapraszam na dalszą część recenzji :)


 "Nowoczesna kompozycja o niezwykle męskiej osobowości. Nuty czarnego kardamonu wyzwalają eksplozję świeżości, energii i pewności siebie. Zapach dla mężczyzny, który wie, jak kierować swoim życiem i ma nad nim kontrolę, może sprostać każdemu wyzwaniu i przekraczać własne granice."

Zamawiając ten zapach dla mojego męża, kierowałam się tylko wyglądem flakonika. Nie znałam zapachu, więc był to zakup w ciemno. Jednak okazał się strzałem w dziesiątkę, mąż jest nim zachwycony. Zapach mu przypomina tak kiedyś przez niego lubianego Mexxa.  Jeśli wiecie jak on pachniał, to możecie sobie w ten sposób porównać nuty zapachowe. Ja również jestem nim oczarowana, kocham jak mój mąż nim pachnie. Cieszę się, że tak mu się spodobał i że z miłą chęcią po niego sięga. Zapach jest świeży, nowoczesny, sportowy, piękny. Cóż tu dużo mówić, potrafi oczarować.
Ja ze swojej strony mogę Wam go tylko polecić, jest świetny. I mimo, że jest to woda toaletowa to zapach dosyć długo utrzymuje się na skórze, dlatego na pewno warto go poznać. Jesteśmy bardzo mile zaskoczeni zapachami firmy Oriflame, nie czuć w nich żadnej nuty tandety, zapachy są czyste i wyraźne. Polecam z całego serca :)
Również zamawiacie perfumy dla swoich mężczyzn?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Oriflame ma piękne zapachy, nie tylko damskie ale i męskie, zamawiam je także dla swojego chłopaka., który również lubi wody Mexxa :) ten zapach na pewno poznamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak podobny do Mexx to i mojemu by się spodobał - lubię takie świeże zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak dawniej kupowałyśmy z mamą dla Taty bodajże Glacier? Zapachy męskie w Oriflame zawsze są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy spodobałyby się mojemu mężowi :) Często to ja jestem odpowiedzialna za zakup perfum dla niego, z Oriflame jeszcze nigdy nie miał żadnego zapachu, trzeba będzie to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widać, że męski zapach, bardzo mnie ciekawi. Choć po kolorze wody stawiam, że ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym powąchała, tym bardziej, że właśnie szukam perfum dla mojego faceta :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe może być to zestawienie zapachów. Powąchałabym!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam że rzadko kupuję zapachy mojemu M... Myślę, że lepiej wybierze sam. I póki co idzie mu to doskonale:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć, że ten zapach jest fajny. Myślę, że spodobałby się mojemu mężowi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger