niedziela, września 09, 2018

Przydatne gadżety ze sklepu Rosegal - moje zamówienie.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Jakiś czas temu zrobiłam zamówienie w sklepie Rosegal, i zaopatrzyłam się w kilka potrzebnych rzeczy do domu. Zrezygnowałam z odzieży, na rzecz tego co mi wpadło w oko.
Jeśli jesteście ciekawi co zamówiłam, to zapraszam Was na post.


 Metalowe słomki do napojów wielokrotnego użycia, wykonane są z bezpiecznej i nierdzewnej stali. W zestawie jest 6 słomek i 2 szczoteczki do ich czyszczenia. Słomki nadają się zarówno do ciepłych jak i zimnych napojów. Zamówiłam je dlatego, ponieważ pijemy codziennie świeżo wyciskane soki z warzyw i owoców, do tej pory kupowałam plastikowe słomki, ale teraz zamienię na te.

 Flamingi foremki do lodów, zamówiłam je z myślą o mojej córci, która uwielbia lody. Mając wyciskarkę, która ma funkcję robienia lodów i sorbetów mogę jej robić zdrowe lody, które uwielbia. W podróży jeden uchwyt został złamany, ale nie przeszkadza to w użytkowaniu. Nikusia jest flamingami zachwycona.

 Łyżka do lodów ze stali nierdzewnej - zamówiłam ją dlatego, że mój mąż robi przepyszne lody i tą łyżką nakłada się je łatwiej. Do tej pory nic się z nią nie zrobiło, nadal działa i jest wszystko ok.
 
 Kaktus z ceramiki do biżuterii. Zamówiłam tego złotego kaktusika, bo mi się bardzo spodobał. Będzie ładną ozdobą do zdjęć, ale również będzie służył do przechowywania mojej biżuterii.
 
 Ładowarka lampka nocna z wejściami USB. Z tego gadżetu jestem najbardziej zadowolona z całego zamówienia. Lampka posiada 5 wejść USB, dzięki podstawce możemy w niej poukładać sobie kilka urządzeń i ładować je wszystkie razem w jednym miejscu. Oszczędność miejsca np w przedłużaczach, lub kontaktach. U nas każdy ma swój telefon i czasem cały przedłużacz jest zajęty przez 3 ładowarki, teraz to miejsce jest zwolnione i wszyscy możemy w jednym miejscu i w tym samym czasie ładować, bez zbędnego bałaganu. Dodatkowo możemy sobie zaświecić na noc taką lampkę. Super gadżet, polecam.
Mam jeszcze dla Was kody:

Use code " RGTina " for all order with over 25USD save 3USD
Use code" RGTina"  for all order with over 50USD save 6USD
Use code" RGTina"  for all order with over 100USD save 12USD

Dajcie znać, co Wam się spodobało z mojego zamówienia?
Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Świetne nowości, uwielbiam takie gadżety

    OdpowiedzUsuń
  2. ten talerzyk ananasowy na biżuterię jest super, też go mam ale z innego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampka z wejściami USB to genialny pomysł :) Ja wiecznie gubię przejściówki do ładowarek, więc w moim przypadku to bardzo przydatna rzecz :D Sklep również uwielbiam. Mam od nich trochę gadżetów i ubrań i służą mi po dziś dzień :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łyżka do nakładania lodów to by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super rzeczy, podoba mi się ten talerzyk, łyżka do lodów by mi się przydała

    OdpowiedzUsuń
  6. Metalowe słomki to ciekawe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampka z ładowarką to mega przydatny gadżet, nie trzeba się męczyć z gniazdkami i wieloma kablami

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaktus i lampka mi się strasznie spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja myślałam, że tam są tylko ubrania, no popatrz:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się wszystko! Raz, że zmieniłam dietę na bardziej zdrowa, a dwa że kaktusik jest świetny jako gadżet do zdjęć, a lampka jest super!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałaś same fajne produkty, które ja też bym wybrała! Bardzo podoba mi się ten kaktus,, będzie idealny do zdjęć! Za to słomki metalowe to mega pomysł, a super, że są do nich dołączane szczotki, bo właśnie się zastanawiałam jak je czyścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty ;) pojemnik do robienia lodow wyjade sie byc super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ceramiczny kaktus jest genialny. Super, że udało Ci się go upolować. W jednym ze sklepów internetowych widziałam takiego za ponad 90 zł.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne rzeczy, podoba mi się wszystko, przede wszystkim kaktus :) Niemniej jednak lampa przebiła wszystko, naprawdę to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzeczy wybrałaś :D Ten kaktus skradł moje serducho :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger