poniedziałek, kwietnia 20, 2020

AVA - seria kosmetyków Bio Alga.

Bio Alga AVA
Hej!
Witajcie Kochani :)
Kolejny raz przychodzę do Was z kosmetykami firmy AVA. Tym razem jest to seria Bio Alga, która ma za zadanie nawilżyć, odbudować i spowolnić procesy starzenia.
W moim zestawie znalazły się dwa kremy na dzień i noc, tonik, mleczko do demakijażu i balsam do ciała. Jak u mnie te kosmetyki się sprawdziły? O tym dowiecie się czytając dalej. Zapraszam na recenzję.
Bio Alga AVA
Bio Alga AVA
Bio Alga AVA
Bio Alga AVA
Szybko wchłaniający się balsam do ciała silnie nawilża skórę. Fitokompleks i roślinne perły zwane Zielonym Kawiorem zapewniają trwały efekt napiętej i elastycznej skóry. Ekstrakt z ogórka koi, odświeża i rewitalizuje. Algi Laminaria chronią skórę przed utratą wilgoci. Balsam sprawia, że skóra jest elastyczna, maksymalnie nawilżona i odżywiona. 
ELASTYCZNOŚĆ I REGENERACJA 
98% składników pochodzenia naturalnego

Bio Alga AVA
Bio Alga AVA
 Delikatne mleczko oczyszczające doskonale usuwa makijaż oraz odświeża skórę. Dzięki łagodnym substancjom myjącym mleczko nie podrażnia i pozwala bezpiecznie zmyć makijaż zarówno skóry, jak i oczu. Zielony Kawior zwany algami długowieczności głęboko nawilża. Ekstrakty z zielonej herbaty i ziela świetlika działają kojąco. Mleczko pozostawia skórę odświeżoną i gotową do następnych etapów pielęgnacji. 
OCZYSZCZENIE TWARZY
 98% składników pochodzenia naturalnego

 Odświeżający tonik skutecznie oczyszcza i tonizuje skórę twarzy. Zielony Kawior, tzw. „alga długowieczności”, głęboko nawilża. Naturalny ekstrakt z aloesu działa kojąco na skórę. Siemię lniane, dzięki wysokiej zawartości minerałów i witamin, normalizuje i poprawia nawilżenie. Skóra staje się oczyszczona, odświeżona i odżywiona. 
Odświeżenie i nawilżenie
 97 % składników pochodzenia naturalnego

Bio Alga AVA
Bio Alga AVA
Bio Alga AVA
Bio Alga AVA
 Krem nawilżająco-matujący skuteczny dzięki morskim perłom, zwanym Zielonym Kawiorem, które głęboko nawadniają, tonizują i przywracają skórze równowagę. Ekstrakt z kory afrykańskiego drzewa Enantia chlorantha zmniejsza w wyraźny sposób wydzielanie sebum, daje efekt matowej i gładkiej skóry. Witaminy i minerały zapobiegają przedwczesnemu starzeniu się skóry, pobudzają jej mechanizmy obronne. Skóra staje się gładka i elastyczna. Doskonały jako baza nawilżająca pod makijaż. Do każdego rodzaju cery.
 97% składników pochodzenia naturalnego

Bio Alga AVA
Bio Alga AVA
Lekki krem odżywczo-dotleniający, dostarcza skórze bogatą dawkę substancji biologicznie czynnych. Zielony Kawior, koncentrat z roślinnych pereł, zwanych algami długowieczności, jest bogatym źródłem protein, witamin i mikroelementów. Odbudowuje, rewitalizuje i nawilża skórę. Koenzym Q10 dotleniania i dostarcza skórze energii. Odżywcze oleje, naturalne antyoksydanty zapobiegają procesom przedwczesnego starzenia się skóry. Starannie dobrane składniki sprawiają, że skóra staje się gładka, odżywiona i elastyczna. Ma zdrowy i młody wygląd. 
97% składników pochodzenia naturalnego

 Zacznę od pierwszego kosmetyku, czyli balsamu do ciała. Znajduje się w białej, stojącej tubie. Ogólnie wszystkie opakowania tej serii, są w takiej samej szacie graficznej. Stojąca tubka jest wygodna w użytkowaniu, zamknięcie na klik działa sprawnie, bez zacinania. Przez wygodną, wąską dziurkę nakładamy tyle balsamu, ile potrzebujemy. Balsam nie bieli, bardzo ładnie się rozsmarowuje, szybko wchłania, nie pozostawia ani lepkiej, ani tłustej warstwy na skórze. Skóra jest od razu wygładzona, suchość natychmiast z niej znika. Ma delikatny, nienachalny zapach. Balsam jest koloru białego, o gęstej, ale nie tępej konsystencji.
Drugim kosmetykiem jest mleczko do demakijażu. Znajduje się w białej, zwężanej po środku butelce, z otwarciem na klik. Przez otwór wydobywamy kosmetyk w takiej ilości, jaka jest nam potrzebna. Kolor również ma biały. Jest konsystencji lejącej. Takiej typowej dla mleczka kosmetycznego. Bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu. Chociaż ja osobiście od kilku lat jestem zwolenniczką płynów do demakijażu, to czasem lubię sobie zrobić zmianę. Jeśli chodzi o to mleczko, to mnie nie zawiodło. Jestem jak najbardziej zadowolona z tego, jak sobie radzi z demakijażem i oczyszczeniem skóry z wszelkich zanieczyszczeń.
Kolejnym punktem w mojej codziennej pielęgnacji jest tonizacja twarzy. Tonik jest u mnie stałym bywalcem i po każdym demakijażu, muszę użyć toniku. Ten tonik również jest w takiej samej butelce, jak mleczko kosmetyczne. Zapach całej serii jest bardzo do siebie zbliżony, można powiedzieć, że identyczny. Tonik świetnie łagodzi podrażnioną, czy wysuszoną skórę po demakijażu. Od razu wraca do swojego stanu, jest nawilżona i elastyczna.
Po toniku przychodzi czas na krem do twarzy, jeśli jest to dzienna pielęgnacja, to używam kremu na dzień, który ma jakby żelową konsystencję, o białym kolorze. Świetnie nakłada się na twarz, nie roluje, dobrze współgra z kosmetykami do makijażu. Bardzo ładnie, delikatnie pachnie. Tworzy na powierzchni fajną, mocno nawilżającą powłokę. Skóra twarzy od razu jest nawilżona, elastyczna, napięta i wygładzona.
Przy wieczornej pielęgnacji robię tylko zamianę na krem, który jest przeznaczony na noc. Znajduje się w niebieskim opakowaniu, stąd można je szybko od siebie odróżnić. Krem na noc jest również biały, o żelowej, ale troszkę gęstszej konsystencji. I tak samo jak krem na dzień, ma delikatny zapach, który nie przeszkadza. Oba kremy fajnie się u mnie sprawdzają, do cery suchej są znakomite. 
Kolejny raz jestem bardzo zadowolona z kosmetyków Ava, są na prawdę świetne i godne polecenia. A do tego nie są drogie. 
Jeszcze żaden z kosmetyków tej firmy mnie nie uczulił, nie wyskoczyły żadne nie miłe niespodzianki w formie wyprysków, zaczerwienień itd.
Jeśli jeszcze nie mieliście okazji poznać kosmetyków tej naszej polskiej firmy, to serdecznie zapraszam i polecam.

Znacie tę serię? Która seria z oferty AVA jest Waszą ulubioną?

21 komentarzy:

  1. Przepiekne zdjęcia <3 Kosmetyki tej marki kuszą mnie od dawna. Ta seria wydaje się być również bardzo interesująca, więc chętnie ją poznam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cudowne ! takie jasne :) ja nie miałam okazji używać jeszcze kosmetyków z tej firmy, ale ta seria o której piszesz bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kosmetyki tej marki, świetnie się u mnie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, ogólnie słabo znam kosmetyki Ava.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre nawilżenie u mnie zawsze w cenie:) Balsam nawilżający by mi sie przydał, lubię gdy produkt szybko sie wchłania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty, jeszcze nic nie miałam z tej firmy. Muszę się na coś skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już bardzo dawno nie miałam kosmetyków ava, ostatnio była to jakaś wegańska zielona seria a ta bardzo mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawi mnie czy marka sprawdziłaby się u mnie zwłaszcza jeśli chodzi o kremy do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta marka ma sporo ciekawych kosmetyków w swoim asortymencie. Obiecałam sobie, że się skuszę jak wykończę swoje zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych wszystkich kosmetyków najbardziej zainteresował mnie balsam do ciała. Z tą marką jeszcze się nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam te kremy do twarzy i dobrze je wspominam. Pozostałe produkty z tej serii też chętnie bym wypróbowała. W sumie nie wiedziałam, że są też wersje do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ave mialam witaminę C, byłam z niej bardzo zadolwona. Akurat tego zestawu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  13. linia wygląda świetnie, mnie zainteresowała inna i czekam na swoje zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta marka to dopiero pedzi z nowosciami ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam okazji poznać kosmetyków tej marki, ale ta seria wydaje się być interesująca i warta poznania

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam pojęcia, że Ava Laboratorium posiada tyle kosmetyków w swojej ofercie. Te naturalne produkty z algami robią naprawdę ogromne wrażenie. Z przyjemnością wypróbowałabym ten krem na dzień.

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam kosmetyki Ava, ale akurat nie te, które tu przedstawiłaś. Te ładne opakowania bardzo kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie testowałam żadnej, więc nie mam ulubieńca ;) W ogóle jakoś umknęła mi nazwa tej marki :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt młodej skóry mnie kusi teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś kremy tej marki, ale do cery tłustej. Mile wspominam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger