wtorek, kwietnia 07, 2020

Femmeluxefinery - Kolejne zamówienie.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Ostatnio zrobiłam kolejne zamówienie na stronie sklepu femmeluxefinery.co.uk  
Tym razem postawiłam na dwie sukienki, majtki modelujące i koszulę, która niestety do mnie nie dotarła.
Zapraszam na post.
FemmeluxefineryFemmeluxefinery
FemmeluxefineryFemmeluxefinery
FemmeluxefineryFemmeluxefinery
FemmeluxefineryFemmeluxefinery
Femmeluxefinery
 Na tę dżinsową sukienkę czaiłam się już wcześniej, sama nie wiem czemu jej nie zamówiłam. Tak zwlekałam, że w końcu zostały mniejsze rozmiary. Z wielką obawą wybrałam rozmiar 10/ nasze M, byłam praktycznie pewna, że w nią nie wejdę. Dlatego żałowałam, że nie zamówiłam jej wcześniej, kiedy były dostępne większe rozmiary. Jednak finalnie się w nią zmieściłam i bardzo się z tego cieszę, bo jest świetna. Bardzo wygodnie się ją nosi. Jest na tyle uniwersalna, że możemy śmiało nosić ją do szpilek, czy butów sportowych, klapek itd. Jak widzicie, ja założyłam do niej dżinsową czapeczkę i buty sportowe, myślę że dobrze to wygląda. Nawet gdybym założyła szpilki, też byłoby świetnie. Dzisiaj chciałam, żeby była to luźna stylizacja.

Druga sukienka, którą zamówiłam była ta, którą widzicie na powyższym zdjęciu. Piękna, biała sukienka midi. Tym razem zamówiłam rozmiar 14/ nasze XL, dlatego byłam pewna, że spokojnie się w nią zmieszczę, a nawet że będzie troszkę za duża, nie będzie opięta. I tutaj się mocno zdziwiłam, ponieważ sukienka jest bardzo mała, nie zmieściłam się w nią, dlatego nie było sensu jej pokazywać na mnie. Ale przyznacie, że jest śliczna :)
 
Femmeluxefinery
 Trzecia rzecz, którą zamówiłam, to są to majtki bezszwowe, modelujące/wyszczuplające, jak kto woli je nazwać. Zamówiłam je specjalnie do tej białej sukienki, do której się nie zmieściłam, żeby boczki trochę zamaskować ;) No nic, przydadzą się do innych sukienek :)
Z dwóch poprzednich zamówień byłam bardzo zadowolona, to ogólnie też jest fajne, tylko szkoda, że rozmiar sukienki był mocno zaniżony i szkoda, że koszula którą zamówiłam nie doszła. Mam nadzieję, że kolejne zamówienie będzie udane, tak jak dwa poprzednie.
Chyba przez tego wirusa przesyłka szła stosunkowo długo w porównaniu do poprzednich zamówień, czekałam 14dni na paczkę.
Może zainteresuje Was również:

Dajcie znać, czy któraś z tych rzeczy które zamówiłam szczególnie Was zainteresowała? Podoba Wam się ta dżinsowa sukienka? Znacie ten sklep?

15 komentarzy:

  1. Taka jeansowa stylizacja na tą porę jest jak najbardziej w sam raz, tym bardziej, że w końcu zrobiło się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta jeansowa sukienka by mega poszerzyła więc to nie dla mnie. Szkoda, bo bardzo lubię ubrania z jeansu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta sukienka, podoba mi się bardzo. Zwłaszcza te rękawy

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta biała sukienka, wygląda ekstra. Do mnie tez własnie przyszło zamówienie, same cuda

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne mają te ubrania, ale rozmiar nie jest dla mnie. Większość jest rozmiarów modelek, a nie dla bardziej okrągłych osób

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka dżinsowa całkiem niezła, tylko wolałabym, żeby mia węższe rękawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię tą jeansową sukienkę, jest na prawdę świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. super sukienka, lubię jeans i materiały, które go przypominają. chyba skuszę się na zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlatego właśnie nie zamawiam ubrań przez internet - nie wiem, czy wejdę, czy nie będzie za duże, ani tym bardziej - jak się będę w tym czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dżinsowa sukienka bardzo mi się podoba. Idieanie pasuje na tobie. Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą samą sukienkę jeansową. Uwielbiam ją :) Nad majtkami się zastanawiam. Kurcze szkoda, że ta biała okazała się za mała, bo jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zamowienie, sukiemnka jeansowa bardzo mi sie spodobala :D

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam już tę sukienkę, jest ekstra i bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklep kojarzę, ale niestety tym razem żadna z rzeczy nie wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna jest ta sukienka. Chyba sama tam zajrzę i może akurat trafię na coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger