czwartek, kwietnia 30, 2020

NC NAILS COMPANY - nowe zamówienie i stylizacje.

NC NAILS COMPANY
Hej!
Witajcie Kochani :)
Kolejny raz przychodzę do Was z postem typowo paznokciowym. Tym razem zamówiłam pędzle do zdobień metodą One Stroke, dwa lakiery hybrydowe z najnowszej kolekcji, żel do odbijania folii transferowej, dwie folie transferowe złota i srebrna. Oraz pokażę Wam dwa zdobienia, które zrobiłam tymi produktami.
Zapraszam na post.

NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
 "W skład zestawu wchodzi aż 7 wspaniałych pędzli o idealnym kształcie! 
Pędzelki pozwalają stworzyć idealne zdobienia typu One Stroke."

NC NAILS COMPANY
 "Dzięki folii transferowej zdobienie płytki paznokcia nigdy nie było prostsze. Wykonanie biżuteryjnych zdobień, czy to jednego elementu, czy całej płytki to czysta przyjemność.
Do wykonania takich zdobień niezbędny jest specjalny żel. Żel do folii transferowej to produkt charakteryzujący się wysoką dyspersją."

Sposób użycia:
 
1. Wybrany element lub całą płytkę pomalować specjalnym żelem do folii transferowej. Należy pamiętać, by równomiernie rozprowadzić żel.
3. Żel utwardzić.
4. Odbić folię bezpośrednio na warstwę dyspersyjną, przyciskając ją mocno.
5. Na koniec pokryć stylizację żelem nabłyszczającym lub topem.
 
NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
 "Dzięki folii transferowej zdobienie płytki paznokcia nigdy nie było prostsze. Wykonanie biżuteryjnych zdobień, czy to jednego elementu, czy całej płytki to czysta przyjemność.
Przepiękny kolor złota… BIAŁEGO ZŁOTA! Zaskocz wszystkich wspaniałym zdobieniem!"
 
Sposób użycia:
 
1. Wybrany element lub całą płytkę pomalować specjalnym żelem do folii transferowej. Należy pamiętać, by równomiernie rozprowadzić żel.
3. Żel utwardzić.
4. Odbić folię bezpośrednio na warstwę dyspersyjną, przyciskając ją mocno.
5. Na koniec pokryć stylizację żelem nabłyszczającym lub topem.
 
NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
 Corrida to lakier hybrydowy o przepięknym kolorze! Jest to kolor kwitnącej wiśni. Przepiękny fioletowo-różowy kolor!
 To połączenie pięknego koloru, idealnej konsystencji i wysokiego stopnia pigmentacji! 
 Połączenie kremowej konsystencji ze specjalnie wyprofilowanym pędzelkiem pozwala na idealne pokrycie płytki paznokcia lakierem hybrydowym.

NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
 "To wspaniały lakier hybrydowy o intensywnym kolorze pastelowej brzoskwini.
 Połączenie kremowej konsystencji ze specjalnie wyprofilowanym pędzelkiem pozwala na idealne pokrycie płytki paznokcia lakierem hybrydowym." 

NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
 STYLIZACJA Nr 1

NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
 STYLIZACJA Nr 2

Jeśli pamiętacie moje poprzednie zamówienie, to pokazywałam w nim dwie porcelany do zdobień 3D białą i czarną, ale nie robiłam nią wtedy zdobień. Obiecałam, że w kolejnym zdobieniu jej użyję. Tak też zrobiłam. 
Na obu stylizacjach użyte są te dwie hybrydy Corrida i Me Gusta, w stylizacji Ombre - tym razem jest poziome. 
W stylizacji numer 1, użyłam dodatkowo folii transferowych, które zostały odbite na tym żelu do folii, odbijają się rewelacyjnie, bardzo Wam go polecam. Ozdobiłam jeden paznokieć różą zrobioną porcelaną do zdobień 3D. Mam nadzieję, że widać na zdjęciach jej wypukłości. Róża została ozdobiona cyrkonią.
W stylizacji numer 2 zrobiłam zdobienie ręcznie malowane, tym razem dwoma kolorami porcelany, ale już wzorki nie są tak mocno wypukłe. Ale myślę, że obie stylizacje wyszły całkiem ładnie :)
Pędzli jeszcze nie zdążyłam użyć, ale myślę, że już nie długo zobaczycie kolejną stylizację, jaką zrobię przy ich użyciu metodą One Stroke.
Kolejny raz jestem zachwycona produktami NC Nails Company, z czystym sumieniem i gorąco Wam je polecam :)

Koniecznie dajcie znać, która z tych dwóch stylizacji bardziej Wam się podoba?

15 komentarzy:

  1. nie mogę się zdecydować czy pierwsza stylizacja czy druga bardziej mi się podoba :) chyba obie po równo! ta marka ma fajne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, zgadzam sie zdecydowanie że Corida to piękny kolor, bardzo mi sie podoba. W połączeniu ze złotem czy czernią wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna myślę o folii transferowej i chyba w końcu się skuszę - zdobienia za jej pomocą są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze piękne pazurki, muszę w końcu kupić sobie folię i pędzelki do zdobień

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale szalejesz :D
    Podoba mi się ten pomarańczowy kolor. Idealny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje paznokciowe stylizacje <3 Zresztą, jak zawsze :) Uwielbiam folię transferową i sama chętnie po nią sięgam. A te kolorki, są po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no, ja chyba muszę wybrać się do ciebie na szkolenie. Przecież to istne arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne efekty udało Ci się wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne paznokcie. Ta folia jest super. Poraz pierwszy widzę taki efekt na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne paznokcie, sporo się na nich dzieje ale imponuje mi ta długość, ja nigdy takich nie wyhoduję..

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu piękne kolorki! Kusisz mnie tymi lakierami :) Muszę w końcu wypróbować tą markę. Na pewno sprawię sobie też pędzelki, bo poszukuję takich do zdobień (mam jedne z Aliexpress, ale są kiepskie).

    OdpowiedzUsuń
  12. Nonowe kolorki ostatnio bardzo mi się podobają. Podoba mi się to połączenie. Jeśłi chodzi o dodatki to jestem fanką foli

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje paznokcie wyglądają nieziemsko! Chciałabym mieć taki talent. Tymczasem mam problem żeby równo pomalować paznokcie lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta folia mega wygląda na paznokciach :D Chyba kiedyś sobie zrobię takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger