piątek, kwietnia 17, 2020

"Układanka z uczuć" Małgorzata Garkowska - Wydawnictwo Zysk i S-ka.

"Układanka z uczuć" Małgorzata Garkowska
 Kiedy kończy się bajka, a zaczyna prawdziwe życie
Historia Agnieszki i Pawła zaczyna się jak w bajce o Kopciuszku. On – bogaty przedsiębiorca, syn znanego prawnika. Ona – piękna dziewczyna z niewielkiej wsi, wychowana przez starszych i bardzo surowych rodziców. Ich drogi mogłyby się nigdy nie przeciąć, a jednak...
Gdy pewnego dnia na wernisażu wystawy Paweł zachwycił się dziewczyną z obrazu, postanowił, że ją odnajdzie i się z nią ożeni. Agnieszka, kiedy go poznała, była przekonana, że dla tej miłości może poświęcić wszystko: więzi rodzinne, przyjaciół, miejsce, w którym dorastała. Nie miała znaczenia różnica wieku, status majątkowy czy wychowanie. Aż do dnia, w którym odkryła prawdę...

Rok wydania: 2016
Stron: 328
Oprawa: broszurowa ze skrzydełkami
Format: 140x205


"Układanka z uczuć" Małgorzata Garkowska
Nie jest to najnowsza powieść autorki Małgorzaty Garkowskiej, została wydana w 2016 roku i jest to debiutancka powieść tej autorki.
Kolejna książka Pani Małgorzaty, którą przeczytałam można powiedzieć "jednym tchem", od tych książek nie można się oderwać, tak dobrze się je czyta.
W tej powieści poznamy Agnieszkę, młodą dziewczynę, z niewielkiej wsi, która pewnego dnia pozowała do obrazu jednemu z młodych malarzy. On Paweł, będąc na wernisażu robi zakład, że odnajdzie dziewczynę z tego obrazu i się z nią ożeni. Czy wygra ten zakład?
Udaje mu się odnaleźć dziewczynę z obrazu, postanawia się z nią ożenić. Podoba mu się jej nieśmiałość i uległość. Ona jest dużo młodsza od niego, ale czy to daje mu prawo do tego, by ją poniżać, traktować tak, jak ją traktował?
Ona godzi się na wszystkie jego zachcianki, nie potrafi mu odmówić, mimo że nie ma ochoty np na seks, czy wyjście i spotkania z jego znajomymi.
Do tego wszystkiego jego mamusia jest częstym gościem w ich domu. 
On wplątuje się w romans ze swoją asystentką, prowadzi podwójne życie. Ona się o tym dowiaduje. Nie potrafi go zostawić, ma zobowiązania, na które się zgodziła i podpisała.
Dlatego tkwi w tym związku. 
Nadarza się okazja, spotyka dawną sympatię. Ulega mu, zaczyna również prowadzić podwójne życie.
Skutkiem tego jest ciąża. Tylko czyje jest to dziecko?
Mąż wysyła ją na wycieczkę za granicę, tam stała się tragedia...
Jak to wydarzenie wpłynie na ich małżeństwo? Co się stanie z jej kochankiem i jego kochanką?
O tym musicie się dowiedzieć sami, nie będę wszystkich szczegółów zdradzać, ale powiem Wam, że warto sięgnąć po tę książkę. 
Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka.

https://sklep.zysk.com.pl/
 

17 komentarzy:

  1. Kolejna książka która mnie zainteresowała, więc zapisuję sobie ją na listę do zamówienia i mam nadzieję, że szybko pojawi się w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta książka wydaje się na prawdę wciągająca, chętnie ją przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  3. interesująca i zagadkowa fabuła, myślę że dobrze by mi się ją czytało :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, zagadkowa fabuła. Jak nie przepadam za takimi klimatami w książkach, tak ta bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie moje klimaty, ale podrzuce mamie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowała mnie bardzo ta historia. Chętnie przeczytam tę książkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkę czytałam mogę ją z czysta przyjemnościa polecic. Jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  8. O to książka idealna dla mnie. Lubie takie klimaty. Po opisie sądzę, że cały czas będzie się w niej coś działo. Już dopisuję na listę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już mi się podoba! Chętnie przeczytam tę książkę, widzę że to ciekawa historia

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham piękne okładki, a ta mnie już kupiła. Ale nie można zapomnieć o zawartości też jest intrygująca

    OdpowiedzUsuń
  11. Okładka bardzo przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem, wśród starszych publikacji, można odkryć takie perełki, warte przeczytania :) Czuję się zainteresowana, więc zapisuję tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę książkę na swojej liscie :) muszę w końcu przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy jest watek w tej książce. Ciekawi mnie teraz co jest dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger