czwartek, kwietnia 09, 2020

Krem Niebieski Diament Colway, Blue Diamond - LAGENKO.

Krem Niebieski Diament Colway, Blue Diamond - LAGENKO.
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić świetny, diamentowy krem firmy Colway - Blue Diamond.
Przyznacie, że już sam widok opakowania robi nieziemskie wrażenie. A jak jest z działaniem? O tym dowiecie się czytając dalej. Zapraszam na post.

Krem Niebieski Diament Colway, Blue Diamond - LAGENKO.
Krem Niebieski Diament Colway, Blue Diamond - LAGENKO.
Krem Niebieski Diament Colway, Blue Diamond - LAGENKO.
Krem Niebieski Diament Colway, Blue Diamond - LAGENKO.
 "Piękno pod osłoną najcenniejszych diamentów – krem będący najnowszym osiągnięciem biotechnologii w zakresie rewitalizacji skóry jest kierowany do najbardziej wymagających klientów, którzy oczekują nie tylko szybkich efektów, lecz także przyjemności z codziennej pielęgnacji skóry. Krem Niebieski Diament wyróżnia się unikalną formułą inspirowaną światem drogocennych diamentów tak wyjątkowych, jak wyjątkowy jest ekskluzywny kosmetyk spowalniający proces starzenia się skóry i eliminujący jego efekty.
Krem Niebieski Diament jest więc kosmetykiem, który powstał przede wszystkim z myślą o osobach ze skórą dojrzałą, przesuszoną, o osłabionych mechanizmach naprawczych i ochronnych. Nawilża i odżywia skórę, chroni przed utratą wody, a także przed czynnikami zewnętrznymi, które przyczyniają się do jej deficytu. Pobudza skórę do regeneracji i przywraca jej prawidłową strukturę. Normalizuje procesy, które w niej zachodzą, wzmacnia barierę ochronną naskórka i reguluje wydzielanie sebum. Stymuluje komórki do mnożenia się, wygładza skórę, spłyca zmarszczki, przywracając skórze blask i młodzieńczy wygląd. Ponadto wzmacnia strukturę kolagenową skóry, działa ujędrniająco i likwiduje efekt zwiotczałej skóry.
Składniki aktywne obecne w kremie skutecznie penetrują i docierają do najgłębszych warstw skóry. Jest to spowodowane zastosowaniem technologii liposomalnej i promotorów. Znajdziemy w nim także żel kolagenowy będący najprostszym i naturalnym kosmetykiem anty-age na świecie. Krem zawiera w sobie ponadto liczne składniki pochodzące od Matki Natury, jak olej jojoba, masło shea, masło z mango, olej z awokado, ogórecznika, macadamia, a także oliwę z oliwek i algi morskie.
Ekskluzywny kosmetyk specjalnie dla Ciebie
Krem Niebieski Diament przeznaczony jest dla osób dorosłych, szczególnie tych zmagających się z widocznymi efektami starzenia się skóry oraz z jej nadmiernym przesuszaniem. Może być aplikowany na każdy rodzaj skóry, nawet tę skłonną do podrażnień. Świetnie sprawdza się na dzień i na noc. Krem należy nakładać na skórę twarzy, szyi i dekoltu. Zaleca się stosowanie przez cały rok."

Zacznę od wyglądu tego kremu. Mnie zachwycił wygląd opakowania, niebiesko srebrna kolorystyka, w środku widać zarys diamentu. Na żywo to daje piękny, wizualny efekt. Firma zadbała o to, żeby cieszyć nasze damskie oko pięknym opakowaniem. Mnie zauroczyło i zachwyciło, gdy go tylko wyjęłam z kartonika. Myślę, że i Was również. 
Kolor kremu jest standardowy, taki jak w większości kremów, czyli biały. Jest gęsty, treściwy, ale lejący, nie jest sztywny i zwarty jak galareta, czy żel. Zapach jest bardzo delikatny, ledwo wyczuwalny co mnie osobiście bardzo odpowiada. W ostatnim czasie upodobania mi się zmieniły i preferuję delikatne zapachy, które kładę na twarz. Lubię jak one szybko z okolicy nosa migrują.
Krem jest gęsty i odżywczy, ale nie jest tłusty, a nie ukrywam, że myślałam że taki będzie. Spokojnie możemy go nakładać rano pod makijaż, bardzo dobrze współpracuje z podkładami. Ja lubię go również nakładać na wieczór, wtedy daję go trochę więcej, robię sobie maseczkę. Nie zapycha, nie tworzy wyprysków, ani podrażnień, a wręcz koi wysuszoną, spierzchniętą skórę. Jak wiecie, nie raz Wam wspominałam, że moja skóra twarzy jest mocno przesuszona i potrzebuję mocnego nawilżenia, nawet podkłady staram się takie dobierać, żeby jak najmniej tracić wody i jak najwięcej ją nawilżać.
Jeśli też borykasz się z suchą skórą, potrzebujesz silnego nawilżenia i porządnej dawki najlepszych składników, to polecam Ci ten krem, będziesz z niego bardzo zadowolona.
Z linii diamentowej jest jeszcze więcej kosmetyków, one również mogą Was zaciekawić. Polecam zajrzeć na stronę Lagenko, tam znajdziecie wiele wspaniałych, kolagenowych kosmetyków. Ja jestem już w tym wieku, że kolagen jest dla mnie bardzo wskazany, dlatego bardzo chętnie korzystam z jego dobrodziejstw.

A Wy korzystacie z kosmetyków kolagenowych?
Znacie ten krem?

17 komentarzy:

  1. Piękna nazwa i piękne opakowanie, które aż kusi wypróbować krem. I chętnie to zrobię. Bardzo lubię kosmetyki kolagenowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ on luksusowo wygląda :D i do tego ta nazwa krzyczy do mnie weź mnie :D coś dla mnie mam suchą skórę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz po samym opakowaniu mam ochote wyciagnac po niego rece ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wizualnie jak fajnie się prezentuje, zresztą widzę, że działanie idzie w parze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie też bardzo mi się podoba. Tak w ogóle po nazwie posta myślałam że sam krem też będzie niebieski, haha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję się skuszona, aby go poznać. Myślę że to coś odpowiedniego dla mojej skóry, ale muszę sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie miałam jeszcze kosmetyków Lagenko, właściwie to już dawno nie miałam żadnych nowości, zużywam zapasy. ale ciągnie mnie do czegoś innego...

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc spodziewałam się kremu o niebieskiej barwie. Ale samo opakowanie jeś śliczne. Co do kosmetyków z kolagenem to czasem po nie sięgam

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go i nie mogłam oderwać wzroku od tego opakowania. Przepiękny i dobry krem :) Marka ma cudowne kosmetyki i chętnie do nich wracam.

    OdpowiedzUsuń
  10. opakowanie faktycznie super, póki co mam zapas kremów więc jego zakup na razie odłożę w czasie

    OdpowiedzUsuń
  11. Za samo opakowanie kremu chciałbym go mieć w domu. A jak jest myślę że nadałby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie rzeczywiście robi wrażenie. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. już samo opakowanie zachęca, i świetna konsystencja. Muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  14. Póki co nie potrzebuję takich rzeczy ;) Ale może ktoś z mojej rodziny będzie zainteresowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba miałam kiedyś coś tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tej marce i przyznam szczerze, że ten krem zrobił na mnie piorunujące wrażenie. Super, że ma tyle właściwości i nadaje się również dla przesuszonej skóry, takiej jak moja.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger