środa, kwietnia 22, 2020

NC Nails Company - udane zamówienie i stylizacja.

NC Nails Company
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Ostatnio dotarło do mnie kolejne, ale bardzo udane zamówienie z dobrze Wam już znanego sklepu NC Nails Company. Cieszę się, że dzięki temu możecie poznać nie tylko lakiery hybrydowe, ale i inne super akcesoria do paznokci tej właśnie firmy.
Co ostatnio zamówiłam? O tym dowiecie się z dalszej części tego wpisu, zapraszam do czytania.

NC Nails Company
NC Nails Company
NC Nails Company
 Sangria to połączenie różu z brzoskwiniowym kolorem. Wspaniały, letni i ciepły odcień. Zakochaj się w tym kolorze i pozwól, by ten lakier hybrydowy namieszał Ci w głowie… jak procenty z hiszpańskiej sangrii. Sangria to lakier hybrydowy z kolekcji Viva Espania.

NC Nails Company
NC Nails Company
 To połączenie pięknego koloru, idealnej konsystencji i wysokiego stopnia pigmentacji!
Dla każdego coś dobrego! Zakochaj się w tym wspaniałym kolorze i ciesz się przepiękną stylizacją przez najbliższe 3 tygodnie!
Połączenie kremowej konsystencji ze specjalnie wyprofilowanym pędzelkiem pozwala na idealne pokrycie płytki paznokcia lakierem hybrydowym (oczywiście – pod same skórki!).

NC Nails Company
NC Nails Company
 Perfect Shape Babyboomer, budujacy żel nadający naturalnej płytce odcień różowo-mleczny.Żel o gęstej konsystencji, nie spływa na skórki i pozwala na odpowiednie rozłożenie produktu na całej długości paznokcia. 
Kolor: różowo-mleczny
Konsystencja: Gęsty (galaretka)
Zastosowanie: Budowa, konstrukcja, babyboomer, kamuflaż, french.
Czas utwardzania: 120 sekund w lampie UV i 30 sekund w lampie UV/ LED.

NC Nails Company
NC Nails Company

 Niesamowity produkt do zdobień wypukłych!
 Wielozadaniowy produkt, który zaskoczy Cię łatwością aplikacji, konsystencją i szybkością utwardzania w lampie uv/led.
Stworzysz nim wszelkiego rodzaju wypukłe zdobienia – nie tylko te geometryczne! Czarny żel do zdobień wypukłych zapakowany jest małe, piękne słoiczki.
5g – bo tyle jest go w opakowaniu, wystarczy ci na długie miesiące – jest bardzo wydajny. 

NC Nails Company
NC Nails Company
 Crystal AB to cyrkonie do paznokci w przepięknym, wyjątkowym kolorze! To swoisty multicolor! Połączenie różu, złota, zieleni, niebieskiego, fioletu…. 
Przepiękne cyrkonie na pewno będą ozdobą każdych paznokci. 
W zestawie znajdują się cyrkonie o wielkości SS3, SS4, SS5, SS6, SS8 oraz SS10.

NC Nails CompanyNC Nails Company
Paznokcie przedłużyłam tym żelem, który widzicie i jest opisany wyżej. Jest to żel o konsystencji galarety, gęsty, który sam się nie poziomuje, dlatego możemy nim zrobić wszystkie paznokcie na raz, nie rozlewa się na skórki. Ale piecze w lampie.
Ma ładny, różowy kolor, idealnie nadaje się do babyboomera, czy frencza.
Zamówiłam dwa lakiery hybrydowe, które mają przepiękne kolory, oba mnie oczarowały, są przepiękne, bardzo wiosenne i letnie. Mają cudowną, kremową konsystencję, wystarczą dwie warstwy do pełnego krycia. Pigmentacja jest fantastyczna. No co ja Wam mogę jeszcze o tych hybrydach napisać, jedynie ochy i achy, po prostu je  uwielbiam 💗 
Zrobiłam tymi dwoma kolorami ombre pionowe, na trzech paznokciach: środkowym, serdecznym i małym. Na małym położyłam top matt. Serdeczny ozdobiłam tymi cyrkoniami o różnych rozmiarach.
Cyrkonie są piękne, mocno się błyszczą, jest ich aż 1440szt i są w różnych wielkościach. No cudne są po prostu.
 Czarny i biały żel do zdobień wypukłych w tej stylizacji nie został użyty, ale przy następnej na pewno zdobienie z nimi Wam pokażę.
Kolejne, bardzo udane zamówienie ze sklepu NC Nails Company.
Serdecznie Wam polecam te produkty, są rewelacyjne.

Dajcie znać, czy podoba Wam się stylizacja? Wolicie ombre pionowe, czy poziome?
Znacie tę firmę i jej produkty do paznokci?

21 komentarzy:

  1. nie no ja uwielbiam Twoje stylizacje paznokciowe ! są boskie! wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory hybryd idealne dla mnie na nadchodzące lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne paznokcie, nie chciałabyś widzieć moich. ostatnio je zaniedbałam. urocze są te błyszczące kryształki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te lakiery, chyba się skusze na nie . Będą idealne na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi już słów brakuje na opisanie mojego zachwytu Twoimi stylizacjami pazurków. Kolory obłędne! Kiedyś nie lubiłam różu na paznokciach, a teraz noszę go najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Petarda! Wyszło prześlicznie ! Jak ja zazdroszczę Ci umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja paznokci. Masz wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny różowy kolor paznokci, naprawdę takie paznokcie to coś pięknego, szkoda że ja takich nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne pazurki, koniecznie muszę spróbować zrobić sobie ombre

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne paznokcie ;) ja na co dzień mam o wiele krótsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lakiery mają prześliczne odcienie. Zwłaszcza Sangria - coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam hybrydy tej marki, akurat mam jednej z nich i uwielbiam. Pastele teraz idealne

    OdpowiedzUsuń
  13. W Twoim wykonaniu to każda stylizacja paznokci robi na mnie ogromne wrażenie 😍 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym umieć tak jak Ty malować i zdobić paznokcie, zawsze je podziwiam. Co do produktów NC to chętnie je wybieram u siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. Sangria kojarzy mi sie z winem. kolor lakieru podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się kolory tych lakierów,a szczególnie ten jasny. najczęściej na moich paznokciach lądują właśnie takie pudrowo-różowe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo jak różowo :D Idealnie na wiosnę. Zdobienie też fajne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekne zele i ozdoby o kolorach lakierow juz nie wspomne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba mi się podobają, ale póki co, moje paznokcie nie są w dobrej kondycji, aby robić na nich cokolwiek :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś miałam na pazurkach bardzo podobne połączenie kolorow i dobrze się z nim czułam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne są te kolory. A stylizacja przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger