środa, kwietnia 08, 2020

DRESSLILY - Swimsuit.

DRESSLILY Swimsuit.
Hi!
Summer is fast approaching. Personally, I am very happy about it. One would like to reveal a little more body, we dream of sunbathing, but for this we need a swimsuit. In the DressLily store I found some nice models that I hope you will like.

DRESSLILY Swimsuit.
Last year I couldn't buy the right outfit, I came across bowls that were too small and a pit that was too big. However, I do not give up and intend to order more swimsuit, this time I will be tempted to buy one-piece, maybe I will finally get the right size.
This store has a large selection of beautiful one-piece and two-piece beans.


DRESSLILY Swimsuit.
1. Bikini ombre / klik
2. Bikini różowe / klik
3. Bikini czarne / klik
See what beautiful bikini dresses are in this store. The choice of styles and colors is impressive.
For every figure you'll find a swimsuit here.
Are you ready for the bikini season?

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday
Use code:DLBF20 with 20% OFF:  
Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd

15 komentarzy:

  1. bardzo fajne kostiumy, teraz co raz bardziej podobają mi się majtki z wysokim stanem bo wszystko ładnie zbierają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tamtym roku kupiłam wymarzony strój i myślę, że ze 2-3 lata nie kupię nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kostiumy, podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Przegladalam ostatnio ich ofertę i mają sporo cudnych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio rozglądam się za strojami kąpielowymi. Ja wybieram te dwu częściowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten granatowy jednoczęściowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, szczególnie pierwszy, choć ja tak naprawdę nie myślałam jeszcze w tym sezonie o strojach :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O patrz, też dzisiaj mnie akurat wzięło na pisanie o strojach. Na Dresslily mają bardzo fajny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile świetnych propozycji. Tak naprawdę każdy przedstawiony przez Ciebie strój bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie zamawiam u nich stroje mają spory wybór i fajne kroje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeci najbardziej mi się spodobał, jest piękny. Ja jeszcze nie myślę o stronach kąpielowych na lato

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem czy w tym roku strój będzie mi potrzebny bo raczej nigdzie się nie ruszymy

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre są na prawdę bardzo śliczne, szczególnie urzekł mnie ten różowy dwuczęściowy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są te stroje kąpielowy. Każdy jest inny. Aż ciężko zdecydować, który podoba się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger