niedziela, kwietnia 19, 2020

FEMMELUXEFINERY - na sportowo.

FEMMELUXEFINERY
 Hej!
Witajcie Kochani :)
  Kolejny raz zrobiłam zamówienie na stronie sklepu femmeluxefinery.co.uk  
Tym razem postawiłam na sportowe, luźne ubrania. Pokażę Wam dwa komplety i różowe spodnie dresowe.
Zapraszam na post.
FEMMELUXEFINERYFEMMELUXEFINERY
FEMMELUXEFINERYFEMMELUXEFINERY
 Piękne, jaśniutko różowe spodnie dresowe. Są mega milutkie i leciutkie. Bardzo fajnie się je nosi, są nieziemsko wygodne. Na pewno teraz, kiedy pogoda sprzyja spacerom i aktywności na świeżym  powietrzu, na pewno się przydadzą.

FEMMELUXEFINERYFEMMELUXEFINERY
 Czarny komplet, czyli legginsy i dłuższa bluzka z krótkim rękawem. Jest bardzo wygodną alternatywą, zarówno kiedy chcemy wyskoczyć na szybkie zakupy, czy po prostu na luz w domu.

FEMMELUXEFINERYFEMMELUXEFINERY
FEMMELUXEFINERY
 Drugi, podobny komplet legginsy i bluzka tym razem z długim rękawem. Ten komplet jest w kolorze srebrnym.
 Oba te komplety są bardzo wygodne. Uszyte bardzo starannie. Mają wycięcia pod szyją w kształcie łódki, nie krępują ruchów.Są z cienkich materiałów, idealne na wiosnę i lato. Wygoda, luz i komfort w noszeniu zapewnione. Na pewno każda z nas będzie się w nich czuła wygodnie. Jeśli nie lubicie dresów, to taki komplet będzie fajnym urozmaiceniem naszej codziennej garderoby. Jeśli lubicie taką wygodę i luz, to polecam te komplety, bardzo wygodnie się je nosi. Dzięki luźnemu fasonowi, możemy ukryć, troszkę zakamuflować niedoskonałości figury.
Zachęcam, zerknijcie do tego sklepu, znajdziecie ciekawą odzież, która jest na pewno oryginalna, nie chodzę po sieciówkach i nie wiem, czy w takich sklepach dostaniecie te ubrania.
 Może zainteresuje Was również:

Dajcie znać, czy lubicie nosić taką luźną, sportową odzież?

16 komentarzy:

  1. Tak styl luźno sportowy nosze tylko w domu, cenię wówczas wygodę

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sportowy styl, czesto przemycam go takze na wieksze wyjscia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki luźny i sportowy styl więc wszystkie Twoje stylizacje mi się podobają. Chętnie zerknę w ofertę tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te dwa komplety, lubię sportową odzież na codzień- wygodna i komfortowa

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ostatnio cos wybrać ze sportowych rzeczy, jednak zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Generalnie sportową odzież zostawiam sobie tylko na treningi - w tym czarnym komplecie z przyjemnością bym pobiegała. Fajny sklep swoją drogą!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądasz, ja lubię sportowy styl. Dobrze się w nim czuję :)
    Fajny sklep Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarny zestaw ubrań bardzo mi dopowiada. Sama czesto tak chodzę ubrana

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię ich ciuszki sa inne niż wszystkie i to jest najlepsze ! super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie zestawy wyglądają na bardzo wygodne, idealne stylówki na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi komplet mi się podoba, szczególnie koszulka - lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie wygodne i komfortowe stylizacje :) Bardzo mi się podobają oba kompleciki, choć moje serce skradły te różowe spodnie dresowe <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zamówiłam sobie komplety, ale zapomniałam które :P Widzę, że to był dobry wybór :D Świetnie wyglądasz w każdej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten szary komplet mi się podoba. Idealny na spacery z dzieciakami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam takie sportowe ciuchy na co dzień. Idealne, gdy chce się mieć swobodę ruchu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger