poniedziałek, kwietnia 13, 2020

"Połknąć żabę" Monika B. Janowska - Wydawnictwo Zysk i S-ka.

"Połknąć żabę" Monika B. Janowska Wydawnictwo Zysk i S-ka.
Paulina na tropie, czyli prywatne śledztwo inne niż wszystkie
Trzy lata zajęło Paulinie pozbycie się przykrych wspomnień związanych z drugim małżeństwem. Przeprowadzka, nowa praca – wszystko to, z czym jeszcze musiała się uporać, pozwoliło jej stanąć na nogi. Niestety, ustabilizowane już życie Pauliny ponownie zdominuje były mąż. Tym razem w zupełnie innym charakterze.
Paulina z pomocą swojej szalonej rodzinki rozpoczyna amatorskie śledztwo, wplątując się w podejrzane afery. Poznany na przesłuchaniu podkomisarz Bruno Niedziela, początkowo pełen rezerwy, zacznie odgrywać coraz większą rolę w jej życiu.

 Rok wydania: 2017
Stron: 352
Oprawa: broszurowa ze skrzydełkami
Format: 140x205

"Połknąć żabę" Monika B. Janowska Wydawnictwo Zysk i S-ka.
Kolejny raz książka przyciągnęła mnie do siebie tytułem i okładką. Nie do końca wiedziałam czego się po niej spodziewać. Okazało się, że książka ma w sobie i komedię i kryminał no i oczywiście wątek miłosny w tle.
 Nie ukrywam, że ubawiłam się po pachy i historia Pauliny, która prowadzi własne śledztwo w sprawie domniemanego samobójstwa byłego męża, wciągnęła mnie bez reszty. Paulina, to kobieta po czterdziestce i dwóch rozwodach i nie udanych związkach.
Po dziwnym małżeństwie z Grzegorzem, w końcu po trzech latach od rozwodu ma w miarę poukładane życie, które on próbuje jej zakłócić. Okazuje się, że jej były mąż popełnia samobójstwo, w które ona nie nie może uwierzyć. Samobójstwo zupełnie do niego nie pasuje, wszystkie informacje kłócą się ze sobą. Policja umarza śledztwo. Dlatego Paulina postanawia na własną rękę rozpocząć śledztwo. Wbrew zakazom brata i szalonej rodzinki, decyduje się na amatorskie śledztwo, w które wplątuje swoja bratową Joannę.
Co z tego planu wyjdzie i jak potoczą się losy Pauliny, o tym musicie dowiedzieć się sięgając po tę zabawną i pełną humoru książkę.
Taka dawka humoru w tym czasie, na pewno przyda się każdemu z nas.
 Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka.

https://sklep.zysk.com.pl/
 

16 komentarzy:

  1. Tytuł brzmi zachęcająco. W życiu nie pomyślałabym, że to książka z wątkiem kryminalnym. Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy to połączenie odpowiednie dla mnie w książce :). Wątek kryminalny jak najbardziej, ale do pozostałych brakuje mi przekonania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kryminały na każdy czas są bardzo dobre. Myślę, że jak ja będzie ciepło to wieczorem na balkonie przeczytam taka książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ksiazka mysle ze swietna na spokojny wieczor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna okładka, choć po tytule myślałam, że to jakiś poradnik. Niemniej jednak, historia zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. interesująca okładka i fabuła, będę o niej pamiętać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie zainteresowała sam okładka książki, tytuł już mniej. le historia znowu wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie zarówno okładka jak i tytuł książki przekonuje mnie do tego że chcę ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że to coś dla mnie. Takie zwroty akcji mnie interesują, lubię kiedy coś się dzieje, lubię kiedy są dramaty, wzloty i upadki....

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, zarówno tytuł tej książki, jak i jej okładka, kuszą do przeczytania ;) Wpisuję na moją listę i mam nadzieję, że niebawem będzie okazja żeby po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się ciekawie, tym bardzie, że z dawką humoru. I coś się dzieje

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że czytanie tej książki było by dla mnie przyjemne. Sam tytuł mega ciekawi, nie wiadomo o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
  13. Okładka bardzo zachęca, ale dodatkowo Twoja recenzja jest super i aż chce się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję i zapraszam do kolejnych zabawnych opowieści/powieści.📚 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa jest ta książka. Przeczytam w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger