niedziela, kwietnia 05, 2020

CUCCIO - hybryda 1233 i 1261; żel i formy.

Cuccio
Hej!
Witajcie Kochani :)
Nareszcie powoli wiosna daje o sobie znać, temperatury coraz wyższe, słońca coraz więcej, aż chce się wyjść na dwór i powdychać tego świeżego powietrza.
Niestety w tym całym zamieszaniu możemy zadowolić się wyjściem na balkon, albo na podwórko, jeśli ktoś ma swój dom.
Obecna sytuacja na pewno nie jest dla nas komfortowa, ale możemy ten czas produktywnie wykorzystać, szkoląc się, nadrabiając zaległości książkowe itd. Lepsze to niż siedzenie i biadolenie, które w niczym nam i tak nie pomoże.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję świetnego żelu do przedłużania paznokci, formy i dwa lakiery hybrydowe. Wszystkie te produkty są firmy Cuccio
Zapraszam na post. 

Szablony Cuccio
Szablony Cuccio
 Zaprojektowane przez profesjonalistów dla profesjonalistów!
* uniwersalne
* najwyższej jakości
* do każdej metody przedłużania
* łatwe w użyciu

Szablony są nie dużych wymiarów, są zgrabne, o mocnym kleju. Dobrze się trzymają, nie odklejają się, co jest częstym problemem takich papierowych form, przez co nie tracimy czasu na poprawki. Formy mają podziałki, które pomagają w nadaniu odpowiedniego kształtu paznokci.

T3 LED opaque petal pink galaretta
T3 LED opaque petal pink galaretta
T3 LED opaque petal pink galaretta
T3 LED opaque petal pink galaretta
T3 LED opaque petal pink galaretta
 T3 LED opaque petal pink galaretta
Najlepszy żel kamuflaż - szybka stylizacja i piękne paznokcie!
Pojemność 28 g
Konsystencja: galarretta
80% Oszczędności Czasu i Pieniędzy!
T3 LED / UV nowy poziom kontroli żelu. Ultragęsty twardy żel z lepszą przyczepnością
  1. Kontrola - oferuje wytrzymałość i łatwość pracy jak przy akrylu, bez jego zapachu
  2. Szybkość - produkt nie spływa podczas aplikacji, przed utwardzaniem można nałożyć żel na wszystkie paznokcie
  3. Wytrzymałość - akryle nie są elastyczne i mogą złamać się pod wpływem zbyt dużego nacisku – T3 wyprzedza pozostałe marki niesamowitą elastycznością i mocną przyczepnością
  4. Wszechstronność - możliwość aplikacji przez rzeźbienie albo nakładanie
Zalety żelu T3 LED:
* Elastyczność, gęstość i lepkość dają więcej kontroli nad aplikacją
* Możliwość aplikacji na wszystkie paznokcie przed utwardzaniem, w przeciwieństwie do innych twardych żeli, które spływają albo deformują się
* Świetne wykończenie linii uśmiechu – idealne dla kosmetyczek startujących w konkursach
* Utwardzalny w świetle LED i UV
* Przyspiesza czas (możliwość utwardzania wszystkich paznokci dłoni na raz)
* Bardzo wytrzymały i elastyczny, niezwykle przyczepny
* Może być użyty do przedłużania, budowania i zdobienia
* Wysoki połysk, nie żółknie, w 100% bezzapachowy
* Kompatybilny z hybrydą (możliwość mieszania z dowolnym kolorem hybrydy Cuccio Veneer)

Żel jest bardzo gęsty, o konsystencji galarety. Sam się nie poziomuje, nie rozlewa, dlatego możemy wszystkie paznokcie przedłużyć od razu. Ja osobiście bardzo lubię takie gęste żele, najlepiej mi się je nakłada na paznokcie. Jak widzicie na zdjęciu kolor tego żelu, to delikatny róż. Co najważniejsze dla większości osób, które przedłużają paznokcie to jest fakt, że ten żel absolutnie nie piecze w lampie.
Szczególnie chciałam na tę kwestię zwrócić uwagę, bo wiele osób na to się skarży i jest to duży dyskomfort, nie jest to miłe uczucie, gdy palą paznokcie. W tym wypadku nie mamy czego się obawiać.
Na powyższym zdjęciu pokazałam Wam "wersję roboczą" czyli przedłużone pazurki tym żelem, bez nałożenia hybrydy. 

Cuccio Veneer
1233 Cuccio Veneer DREAMVILLE
1233 Cuccio Veneer DREAMVILLE
 Hybryda do paznokci Cuccio Veneer z kolekcji Wanderlust DREAMVILLE nr 1233
Cudowna paleta miękkich, chłodnych i lodowych kolorów z elementami mieniących się metalicznych drobinek, które poprowadzą Cię w uroczystą podróż do świata mody.

1261 Cuccio Veneer ROLLING STONE
1261 Cuccio Veneer ROLLING STONE
 Hybryda do paznokci Cuccio Veneer z kolekcji Bella Natura - ROLLING STONE nr 1260
Bella Natura to linia dla kobiet stonowanych, eleganckich i odważnych. Klasyka kolorów ziemi doda nawet najprostszej stylizacji odrobinę ekstrawagancji.

Cuccio Veneer
Cuccio Veneer
O jakości tych hybryd już wspomniałam Wam kilkukrotnie, kto jeszcze o nich nie czytał, to zachęcam do skorzystania z wyszukiwarki, pojawią się posty, w których opowiadałam o hybrydach Cuccio Veneer.
Powyżej na zdjęciu paznokcie, które były przedłużone, a później pomalowane tymi dwiema hybrydami. Obie hybrydy są z maleńkimi drobinkami, czyli coś co bardzo lubię na paznokciach.
Złoto szampańskie ma w sobie nie tylko małe okrągłe drobinki, ale i podłużne holograficzne paseczki. Na żywo wygląda obłędnie.
Czasami nie potrzeba wymyślnych wzorków na paznokciach, żeby ładnie wyglądały, są kolory które same w sobie są śliczne i pięknie prezentują się solo.
Mam nadzieję, że moja propozycja stylizacji, choć prostej, przypadła Wam do gustu.

 Dajcie znać, czy znacie te produkty? Czy lubicie nosić przedłużane paznokcie, zwracacie uwagę na to, czy żel piecze Was w lampie?

15 komentarzy:

  1. zestaw idealny do stworzenia pięknych, długich pazurków :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale piękne mani❤ uwielbiam twoje dziela ❤ chciałabym nauczyć się przedłużać paznokcie ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz przedłużałam sobie paznokcie i podziękowałam hahaha :D Nie przekonała mnie gruba warstwa na paznokci po nałożeniu hybrydy i od razu usunełam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że można przedłużyć paznokcie, Twoja propozycja całkiem fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś przedłużałam paznokcie nie żelem a hardi. myślę, że żel jest dużo bardziej wytrzymały i nim się zainteresuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kolor tego żelu. A motylki do robienia paznokci muszę właśnie kupić

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle idealne mani! jestem zachwycona kolorkami ! lubię błysk

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja nie mogę się doczekać, kiedy będę mialam żele na paznokciach. Super post, zachęca do malowanie paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę ale ten złoty jest przepiękny - już widzę ile można z nim zrobić zachwycających stylizacji. Twoja jak zawsze mi się ogromnie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba taki brzoskwiniowy odcień żelu więc chyba będę musiała polecić go mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są kolory tych lakierów <3 Bardzo bym chciała nauczyć się przedłużać paznokcie, ale wydaje mi się to zbyt trudną sztuką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokaże ten wpis mamie, ona bardzo lubi robić paznokcie, więc z pewnością będzie nim bardzo zainteresowana ��

    OdpowiedzUsuń
  13. Żel mnie zainteresował, ale kolory lakierów też ładne... muszę uzupełnić zapasy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo często przedłużam paznokcie, bo niestety często mi się łamią. Nie lubię kiedy są zbyt długie, więc zazwyczaj skracam je o połowę. Bez tych szablonów byłoby ciężko osiągnąć taki efekt.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger